طرح پیاده‌راه‌ها در مسیرهای تاریخی شهر اجرا شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با تأکید بر بازنگری جانمایی مسیرهای پیاده راه‌ها در شهر، گفت: اجرای پیاده‌راه‌ها در مسیرهای تاریخی و بازارها توجیه دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح پیاده‌راه‌ها در مسیرهای تاریخی شهر اجرا شود
شناسه : 60293 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در شصت‌ویکمین جلسه شورای شهر قم، به اجرای طرح پیاده‌راه‌ها در شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: اصل اجرای این طرح‌ها درست است، اما امروز مردم و کسبه مشکلاتی داشته و عدم حل این مشکلات نارضایتی‌های زیادی را ایجاد کرده که نباید نادیده بگیریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم تأکید کرد: دریکی از بسط‌های حرم مطهر چندین خودروی برقی فعال است، اما در پیاده راه‌ها چنین امکانی وجود ندارد و باید در اجرای پیاده راه‌ها مسائل زیادی را در نظر بگیریم، درحالی‌که در مسیرهای جدیدی که به‌عنوان پیاده راه مطرح‌شده این ملاحظات دیده نشده است.

وی اجرای پیاده راه را مربوط به مسیرهای خاص دانست و خاطرنشان کرد: طرح پیاده‌راه باید در مسیرهای خاص و محورهای تاریخی اجرا شود و ما در جانمایی‌های فعلی بحث داشته و باید بررسی بیشتری انجام شود تا نارضایتی ایجاد نشود و مردم از زیبایی آن لذت ببرند.

سبحانی ثابت در پایان تأکید کرد: اجرای پیاده راه‌ها در مسیرهای تاریخی و بازارها توجیه دارد، اما این‌که بخواهیم در تمام شهر و بدون در نظر گرفتن امکانات این طرح‌ها را اجرا کنیم در طولانی‌مدت نارضایتی شهروندان را خواهیم داشت.

نوشته های مشابه
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
حل معضل آب‌گرفتگی در منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.