حسین سحرخیز در گفت‌وگو با «شهر بیست»:

جمکرانی‌ام/ روزم را با قرآن آغاز می‌کنم

شهر بیست/ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: هربار که به قم دعوت می شوم، با اشتیاق به مسجد مقدس جمکران می‌روم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جمکرانی‌ام/ روزم را با قرآن آغاز می‌کنم
شناسه : 5971 | انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵   پرینت

حسین سحرخیز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با اشاره به حضور در مراسم غبارروبی مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: معمولاً دوستان روابط عمومی مسجد لطف می کنند بنده را برای مراسم های مختلف دعوت می کنند و من هم با اشتیاق می آیم و خدمت آقا امام زمان(عج) ارادت دارم.

وی تصریح کرد: این بار که برای برنامه غبارروبی مسجد جمکران پیامک دادند، قرار بود سر فیلمبرداری سریال «دخترم نرگس» بروم که در ارومیه فیلمبرداری می شود، اما با برنامه‌ریز سریال صحبت کردم و خوشبختانه گفت کار یکی دو روزی عقب افتاده، به همین دلیل خیلی خوشحال شدم که سعادت و افتخار حضور مجدد در مسجد جمکران نصیب ما شد.

بازیگر سریال هوش سیاه در رابطه با حس و حالش در هنگام غبارروبی مسجد جمکران، گفت: حس و حالش تعریف شدنی نیست، در کلام نمی گنجد، کلام قاصر است و جمله ای برای اینکه بتوانم این حس و حال را توصیف کنم، نمی توانم پیدا کنم. در همین حد می توانم بگویم که حالی خوش و سراسر لذت است.

بازیگر سریال ریحانه افزود: در تمام مدت غبارروبی از آقا خواستم ما را به غلامی قبول کند و از ما بپذیرد و ان شاءالله که قلب مبارک ایشان از ما راضی باشد.

سحرخیز در رابطه با اینکه در آستانه نیمه شعبان چه دعایی می کند، گفت: دعای من در این روزها و شب ها این هست که ما جزو گروه «الضَّالِّینَ» نباشیم، همانطور که قرآن می گوید این گروه کسانی هستند که ایمان آوردند ولی در نیمه راه رها کردند. از خدا می خواهم که جزو این گروه نباشیم و ما وسط راه کم نیاوریم و همچنان بر اعتقادات و باورهای خود استوار باشیم.

این هنرمند کشورمان افزود: امروز واقعاً مشکلات اقتصادی کمرشکن شده و مردم را آزار می دهد، از طرفی هم هجمه عجیبی از تبلیغات علیه اسلام و مسلمین وجود دارد، امیدواریم این مسائل عده‌ای را گول نزند و وسط راه کم نیاورند و تحت تأثیر تبلیغات و شرایط قرار نگیرند و آخرت را به این دنیا نفروشند.

بازیگر سریال شهرزاد تصریح کرد: این دنیا گذراست و بعد از شصت هفتاد سال عمر تمام می شود، مهم آخرت است که اگر آن طرف را داشته باشیم جاویدان است.

سحرخیز ادامه داد: لذت‌ها زودگذر است و مولا علی(ع) هم بارها فرموده این دنیا بازیچه‌ای بیش نیست و مراقب باشید بازیچه بازی این دنیا نشوید، امیدوارم که خدا توفیق بدهد بازیچه دنیا نشویم و بر باور خود همچنان بمانیم و مسائل این دنیا باعث نشود که خدای ناکرده از اعتقادات و حقیقت و آن چیزی که قرآن می گوید روی برگردانیم و از قرآن دور شویم.

وی خاطرنشان کرد: هرروز صبح باید قرآن خواند و خدا را شکر این توفیق را دارم، انسان هر روز که قرآن بخواند، با قرآن مانوس می شود و به صراط مستقیم هدایت می کند و ان‌شاءالله که همه ما در این مسیر قرار داشته باشیم.  

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.