استعلام وضعیت املاک به‌صورت الکترونیکی در سامانه قمیار

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیکی در سامانه قمیار درحال‌توسعه است، گفت: در حال حاضر استعلام املاک به‌صورت تمام الکترونیکی و مکانیزه اجرا می‌شود و شهروندان نیاز به مراجعه به شهرداری مناطق ندارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استعلام وضعیت املاک به‌صورت الکترونیکی در سامانه قمیار
شناسه : 59488 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی مؤمن حجازی با اشاره به خدماتی که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در قالب خدمات الکترونیک به شهروندان ارائه می‌شود اظهار داشت: ارائه خدمات الکترونیکی در سامانه قمیار درحال‌توسعه است و امیدواریم به‌زودی تمام خدمات شهرداری بدون مراجعه شهروندان به شهرداری قابل‌ارائه باشد.

وی بخشی از خدمات غیرحضوری را تشریح کرد و افزود: در حال حاضر استعلام املاک به‌صورت تمام الکترونیکی و مکانیزه اجرا می‌شود و شهروندان نیاز به مراجعه به شهرداری مناطق ندارند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان به بعضی از دستگاه‌ها و نهادهای دیگر مانند دفاتر اسناد رسمی امکان دسترسی داده‌شده تا بدون نیاز به مراجعه به شهرداری تمام استعلام‌ها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: البته قابلیت حداکثری عدم مراجعه به شهرداری را به‌صورت جدی و بر اساس استانداردها در سال ۱۴۰۱ پیگیری می‌کنیم و پیوستن شهرداری قم به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و تصویب اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در شورای شهر قم به این هدف شتاب بیشتری خواهد داد.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.