تأکید استاندار قم بر پیگیری مسکن هنرمندان/ بخشی از مشکلات انجمن‌ها را باید با منابع ملی برطرف کرد

استاندار قم با اشاره به دغدغه مسکن اهالی فرهنگ و هنر و رسانه قم، گفت: این موضوع در جلسات گذشته نیز مطرح‌شده بود که نیازمند پیگیری مضاعف است و بخشی از مشکل مسکن هنرمندان را می‌توان از طریق طرح اقدام ملی مسکن برطرف کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید استاندار قم بر پیگیری مسکن هنرمندان/ بخشی از مشکلات انجمن‌ها را باید با منابع ملی برطرف کرد
شناسه : 58884 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، نشست روئسای انجمن‌های فرهنگی، ادبی و هنری استان قم با سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم برگزار شد.

در این نشست که با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همراه بود، مباحث مختلفی از سوی روئسای انجمن‌های هنری استان قم مطرح شد که ازجمله آن‌ها می‌توان به بحث مشکل اجاره‌نشینی و کمبود فضای آموزشی، مسکن هنرمندان، کمبود بودجه و … اشاره کرد.

استاندار قم در این نشست با اشاره به دغدغه مسکن هنرمندان، اظهار کرد: این موضوع در جلسات گذشته نیز مطرح‌شده بود که نیازمند پیگیری مضاعف است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه تمام معایب پردیسان در بخش ۵۶۰ هکتاری رفع شده است، اضافه کرد: بخشی از مشکل مسکن هنرمندان را می‌توان از طریق طرح اقدام ملی مسکن برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه قم به برکت حضرت معصومه(س) ظرفیت نیروی انسانی بی‌نظیری دارد، عنوان کرد: متأسفانه آن‌طور که شایسته است از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه در رابطه با مسائل کشور باید با حوصله اظهارنظر کرد، خاطرنشان کرد: بخشی از اتفاقات اخیر هیجانی است، ولی بخش اصلی آن هدفمند و از پیش برنامه‌ریزی‌شده است.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه باید برای نوجوانان و جوانان فکر بیشتری کرد، تصریح کرد: جدول ۱۷ قانون دارد و برای برنامه‌ای که برگزار و قابل دفاع بوده تخصیص می‌یابد.

وی بیان اینکه باید بخشی از مشکلات انجمن‌ها را از طریق منابع ملی رفع کرد، یادآور شد: بزرگ‌ترین رویداد امسال در قم موضوع کنگره ملی شهدای استان قم است.

وی با بیان اینکه آمادگی تشکیل شورای عالی هنر استان قم را داریم، ابراز کرد: هفته هنر قم نیز پیشنهاد مطلوبی است که باید دنبال شود.

شاهچراغی با اشاره به اینکه بسیاری از اهالی قم نسبت به ظرفیت‌های این استان شناخت ندارند، اظهار داشت: با استفاده از هنر می‌توان این ظرفیت‌ها را به مردم، گردشگران و زائرین معرفی کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.