کاهش مشکلات آب‌گرفتگی معابر منطقه ۷ با حفر چاه‌های جذبی

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان بودجه برای حفر چاه جذبی در منطقه هفت خبر داد و گفت: در سال گذشته نیز ۴۰ حلقه چاه ۲۵ متری بااعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان حفر شد که مشکلات آب‌گرفتگی منطقه را تا حدود زیادی رفع کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش مشکلات آب‌گرفتگی معابر منطقه ۷ با حفر چاه‌های جذبی
شناسه : 58843 | انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات آب‌گرفتگی منطقه هفت تا قبل از شروع بارندگی‌های فصلی، اظهار داشت: با توجه به این‌که ۹۰ درصد منطقه هفت را بافت فرسوده و شوارع کوچک و معابر کم‌عرض تشکیل داده، چالش‌هایی حوزه آب‌گرفتگی معابر در این منطقه زیاد است.

وی از حفر بیش از ۴۰ چاه جذبی در منطقه هفت در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: با حفر تقریباً یک هزار متر طول چاه جذبی بااعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان، بسیاری مشکلات آب‌گرفتگی منطقه حل‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم تأکید کرد: امسال نیز عددی بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان برای حفر چاه جذبی در منطقه اختصاص‌یافته و امیدواریم امسال و در فصل زمستان مشکلی در آب‌گرفتگی معابر و کوچه‌ها نداشته باشیم.

وی، مشکلات تونل غدیر را نیز موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: متأسفانه تونل غدیر نیز ازنظر آب‌گرفتگی و ایمنی مشکلاتی دارد، اما چون بین مناطق یک و هفت مشترک است باید با همکاری و هماهنگی هم مشکلات را رفع کنیم.

رمضانی، همچنین از اختصاص بودجه‌ای ویژه برای رفع مشکلات تونل غدیر در سال ۱۴۰۱ خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال برای بخشی از تونل غدیر که در منطقه هفت واقع‌شده تجهیزات آتش‌نشانی و تأسیسات خریداری می‌شود و در منطقه یک نیز در این زمینه اقداماتی انجام می‌شود.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.