محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم اعلام شد

شهر بیست/ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم محدودیت ترافیکی نیمه شعبان در این شهر را اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم اعلام شد
شناسه : 5879 | انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، سرهنگ حسن میرقیصری با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ایام نیمه شعبان در قم بیان کرد: در بلوار پیامبر اعظم (ص) از سمت حرم به مسجد مقدس جمکران در لاین رفت تنها به پیاده روی و استقرار موکب‌ها اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: لاین مقابل بلوار پیامبر اعظم (ص) به صورت رفت و برگشت برای ناوگان عمومی اتوبوس رانی و تاکسی و خودروهای امدادی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: مسیر حرکت برای خودروهایی که از سمت حرم مطهر قصد حرکت به سمت مسجد مقدس جمکران را دارند از خیابان سمیه، میدان رسالت، میدان شهدای مدافع حرم، بلوار جمهوری، بلوار مرجعیت به سمت خیابان ظهور و پارکینگ جمکران و یا از سمت بلوار حضرت خدیجه (س)، به سمت پارکینگ انسجام در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مسیر حرکت برای خودروهایی که از سمت اراک، اصفهان، بلوار غدیر، پردیسان و شهرک قدس قصد حرکت به مسجد مقدس جمکران را دارند از بلوار آیت الله بروجردی به سمت خیابان ظهور و پارکینگ ناظم زاده، پارکینگ ظهور و پارکینگ هواشناسی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ میرقیصری عنوان کرد: مسیر حرکت برای خودروهایی که از سمت تهران و کرج قصد حرکت به سمت مسجد مقدس جمکران را دارند از عوارضی قم به سمت جاده کاشان، اتوبان امیرکبیر در کیلومتر ۱۵ به سمت جاده لبن حرکت کرده و وارد جاده حجت آباد می‌شوند و سپس به سمت بزرگراه خلیج فارس، قبل از میدان بقیه الله دور زده و از پل بقیع وارد پارکینگ یاوران مهدی، پارکینگ طیبی، پارکینگ نیایش و پارکینگ آفتاب می‌شوند.

وی گفت: خودروهایی که از سمت بلوار امام علی (ع)، خیابان آذر، بلوار کبیری وارد میدان ولیعصر می‌شوند، به سمت میدان بقیه الله، بلوار انتظار و پارکینگ دارالثقافه حرکت می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: با توجه به خدمت رسانی رایگان اتوبوس‌ها در نیمه شعبان از شهروندان تقاضا داریم تا حد امکان از خودروهای شخصی برای عبور و مرور استفاده نکنند.

وی گفت: امیدواریم شهروندان و زائران عزیز با توجه کردن به تذکرات و توصیه‌های پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ میرقیصری ابراز کرد: پلیس راهور با استفاده از تمامی امکانات اعم از نیروی انسانی و وسایل نقلیه و همچنین با استفاده از نیروی کمکی از سایر استان‌ها برای خدمت رسانی بهتر به زائران و مسافران و همچنین اجرای طرح ترافیکی به شکل مطلوب تلاش می‌کند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.