دو پلاک باقی‌مانده پروژه خیابان شهید فهیمی تملک می‌شود

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم از اختصاص ۹ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای تملک دو پلاک باقی‌مانده در خیابان شهید فهیمی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دو پلاک باقی‌مانده پروژه خیابان شهید فهیمی تملک می‌شود
شناسه : 58775 | انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین صابری در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، اخذ مجوز ایجاد ردیف برای خیابان شهید فهیمی را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: دو پلاک در ابتدای این خیابان هنوز تملک نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تملک این دو پلاک توسط کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم پیشنهادشده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با اشاره به کاهش عوارض نوسازی هتل ملل، ابراز کرد: با توجه به عدم دسترسی‌های لازم به این مرکز اقامتی، کاهش عوارض نوسازی تا سقف ۳۲۵ میلیون تومان در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است.

وی اخذ مجوز ایجاد ردیف برای تملک مدرسه آمنه و فیاض بخش در میدان شهید امینی بیات واقع در منطقه دو را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: تملک این دو مدرسه با هدف تعریض خیابان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

صابری با اشاره به اخذ مجوز عدم اعمال تخفیفات عوارض ارزش‌افزوده موضوع ماده ۳۰ تعرفه در بافت فرسوده بابت املاک فاز ۵ عمار یاسر در صورت عدم تنظیم صلح‌نامه، گفت: طبق این مصوبه، اعمال تخفیف صرفاً برای افرادی که صلح‌نامه تنظیم کرده باشند، اعمال خواهد شد.

وی اخذ مجوز متمم قرارداد در بلوک ۱۴ بلوار پیامبر اعظم(ص) را نیز موردتوجه قرار داد و افزود: سرمایه‌گذار قبلی این پروژه صلاحیت و توانایی لازم را جهت اتمام آن ندارد و لازم است تا سرمایه‌گذار جدید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با اشاره به اخذ مجوز افزایش سرمایه نزد بانک شهر، اظهار داشت: این مصوبه به خاطر جلوگیری از کاهش سهم شهرداری از این بانک در نظر گرفته‌شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.