اجرای پروژه آب‌رسانی در فاز سوم شهرک صنوف قم

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای پروژه توسعه شبکه آب‌رسانی در فاز سوم شهرک صنوف با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای پروژه آب‌رسانی در فاز سوم شهرک صنوف قم
شناسه : 58768 | انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اجرای پروژه آب‌رسانی به شهرک صنوف، اظهار داشت: این پروژه به متراژ چهار هزار متر طول پیش‌بینی‌شده که برای انجام این امر جهت خط اصلی لوله پلی‌اتیلن ۱۶۰ میلی‌متر و در سایر امور لوله ۹۰ میلی‌متر در نظر گرفته‌شده است.

وی، هدف از اجرای این پروژه را پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آب‌رسانی شهرک صنوف عنوان کرد و افزود: ۹۰۰ متر لوله پلی‌اتیلن با قطر ۱۶۰ میلی‌متر جهت اجرا در خط اصلی و همچنین ۳۱۰۰ متر لوله پلی‌اتیلن با قطر ۹۰ میلی‌متر جهت اجرا در خیابان‌های پیش‌بینی‌شده در فاز سوم این شهرک بزرگ با رعایت کامل استاندارد‌های لازم در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، تصریح کرد: عملیات اجرا و احداث فاز سوم شهرک صنوف به مساحت ۱۰ هکتار در شمال غربی شهرک صنوف انتهای بلوار تلاشگران و در مجاورت سایت آهن‌فروشان با در نظر گرفتن ۱۰ خیابان اصلی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع، ۱۴ هزار مترمربع فضای سبز و همچنین ۱۴۰ واحد کارگاهی به مساحت ۵۴ هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفته است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.