با حضور مهدی استاد احمد

چهل و دومین محفل طنز قمپز برگزار شد

شهر بیست/ نخستین محفل طنز قمپز در سال 98 با حضور شاعر، طنزنویس و سردبیر برنامه‌های طنز رادیو و تلویزیون در خانه جوانان قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهل و دومین محفل طنز قمپز برگزار شد
شناسه : 5833 | انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، چهل و دومین محفل طنز قمپز عصر چهارشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور مهدی استاد احمد شاعر، طنز نویس و سردبیر برنامه های طنز رادیو و تلویزیون، روح الله رمضانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم، عباس احمدی دبیر دفتر طنز حوزه هنری قم، طنزپردازان قم و علاقه‌مندان به طنز در سالن بعثت خانه جوانان قم برگزار شد.

قمپز چهل و دوم با موضوع سلبریتی‌ها، هنرمندان و ادیبان روشنفکرنما فراخوان آثار شده بود و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم نیز در برگزاری آن مشارکت داشت.   

عباس احمدی دبیر دفتر طنز حوزه هنری قم با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد: سال جدید با مشکلاتی نظیر سیل شروع شد که متأسفانه مصائب مالی و جانی زیادی داشت.

وی تصریح کرد: برنامه بعدی قمپز در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و در کانال، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین مهدی استاد احمد مهمان قمپز چهل و دوم، با ابراز خرسندی از حضور مجدد در محفل طنز قمپز، گفت: اسم این برنامه را خیلی دوست دارم و نام هوشمندانه ای برای آن انتخاب شده است، امیدوارم همیشه برقرار باشد و همراه مخاطب خوب و ادب دوست برگزار شود.

یحیی سلطانی، مهدی امینی، حسن معارف‌وند، فردین کلهر، سید جواد یثربی، حسین فیض اخلاقی، ملیحه رجایی، صفایی، سید شهاب جدا، سید محمد حسینی، حسین صادقی، احمدرضا پاک نژاد و امین شفیعی، آثار خود را در قالب شعر و نثر طنز خواندند.

 در پایان این نشست از صاحبان آثار برتر در دو بخش مرتبط با موضوع برنامه و موضوع آزاد تجلیل شد. اسماعیل زاده، رمضانی، فردین کلهر، حسین صادقی، سید جواد میرصفی، امین شفیعی و رضا عیوضی از طنزپردازانی بودند که در قمپز چهل‌ودوم تجلیل شدند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.