افزایش آمار اسکان زائران اربعینی در قم

جانشین ستاد اربعین استان قم با اشاره به مسدود شدن مرزهای غربی برای اعزام زائران اربعین، از افزایش آمار اسکان و اقامت زائران در شهر قم خبر داد و گفت: در یک هفته گذشته از یازدهم شهریور ماه جاری تا امروز ۱۷۱۲۱ نفر از زائران در مسجد مقدس جمکران و دیگر اماکن اقامتی ستاد مردمی اربعین استان اسکان داده‌ شده‌اند. 
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش آمار اسکان زائران اربعینی در قم
شناسه : 57875 | انتشار : ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با ارائه آخرین آمار اسکان زائران در ستاد مردمی اربعین استان قم اظهار داشت: در یک هفته گذشته از یازدهم شهریور ماه جاری تا امروز۱۷۱۲۱ نفر از زائران در مسجد مقدس جمکران و دیگر اماکن اقامتی ستاد مردمی اربعین استان اسکان داده‌ شده‌اند. 

 مقیمی افزود: از این تعداد با تفکیک، ۱۰۴۷۰ نفر آقا، ۶۶۵۱ نفر خانم بوده‌ که ۱۶۳۸۹ نفر ایرانی و ۷۳۲ نفر زائران غیرایرانی می‌باشند، که البته اضافه بر این آمار ۳۰ موکب، مسجد و حسینیه نیز به طور جداگانه به زائران خدمات اسکان و دیگر نیازهای ضروری را ارائه می‌نمایند. 

جانشین ستاد اربعین استان قم با اشاره به مسدود شدن مرزهای غربی جهت اعزام زائران اربعین، از افزایش اسکان و اقامت زائران در شهر قم خبر داد و تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و بنا بر دستور استاندار ، تمامی امکانات استان متناسب با نیازها به خدمت گرفته خواهد شد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.