بهره‌برداری از «بی آر تی» بلوار آیت الله بروجردی تا سه ماه آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، طول مسیر بی آر تی از پردیسان تا میدان مرجعیت را ۹ کیلومتر دانست و گفت: عملیات عمرانی این طرح آغاز شده و تا سه ماه آینده به صورت کامل بهره‌برداری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌برداری از «بی آر تی» بلوار آیت الله بروجردی تا سه ماه آینده
شناسه : 57779 | انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به طرح«بی آر تی» قم، بیان کرد: این طرح از پردیسان تا میدان مرجعیت در عرض داخلی حدود ۱۴ متر مربع مسیر ویژه بی آر تی پیش‌بینی شده است.

وی، طول مسیر را ۹ کیلومتر دانست و ابراز داشت: عملیات عمرانی این طرح آغاز شده و امید می‌رود تا ۳ ماه آینده به صورت کامل مورد بهره برداری قرار بگیرد.

حلوایی‌زاده با اشاره به برخی از ویژگی‌های این طرح حمل ونقلی، بیان کرد: این طرح اولین طرح روسازی بی آر تی در شهر قم است که در قالب آن صرفه جویی ویژه‌ای در کاهش مصالح، متریال و روسازی تثبیت شده بتنی عملیاتی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: این نوع روسازی‌های تثبیت شده بتنی در مسیرهای کوهستانی مانند محور آیت‌الله بروجردی سبب می‌شود تا هیچ گونه انحرافی در تردد خودروهای عبوری ایجاد نشود و شیار افتادگی در آسفالت انجام نشود.

حلوایی‌زاده تصریح کرد: بعد از اتمام روسازی بتنی این محور، توزیع روکش آسفالت ۴ سانتی متری بر روی این خط بی آر تی انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.