پایان «مالکی‌نژاد» در شورای شهر/ «اخوان» ساکن ساختمان شهید باکری شد

بعد از حواشی سلب عضویت حسن مالکی‌نژاد از سوی شورای حل اختلاف، در نهایت مجید اخوان در پنجاه‌وسومین جلسه شورای شهر سوگند یاد کرد و عضو جدید شورا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایان «مالکی‌نژاد» در شورای شهر/ «اخوان» ساکن ساختمان شهید باکری شد
شناسه : 57602 | انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بعد از حواشی گسترده اعلام سلب عضویت حسن مالکی‌نژاد منتخب اول شورای ششم قم که در انتخابات سال گذشته ۹۳ هزار و ۸۳۱ هزار رأی کسب کرده بود، مجید اخوان نخستین عضو علی‌البدل شورا که پیش‌تر نیز سابقه حضور در شورا را در کارنامه دارد، با ۳۹ هزار و ۷۲۳ رأی جایگزین منتخب اول شورا شد.

مالکی‌نژاد در تیرماه امسال به دلیل آنچه غیبت‌های غیرموجه عنوان شد با رأی اعضای شورای حل اختلاف سلب عضویت شد.  

او درباره دلیل غیبت خود در جلسات شورای شهر عنوان کرده بود: با نظر پزشک معالج، در حضور در جلسات شورا منع شده بودم و چند ماهی از شورا و محیط پر استرس کاری دوری می‌کردم تا سلامتی خود را به دست بیاورم. تصمیم بر این شد مسافرتی داشته باشم و سلامتی خود را بدست بیاورم، قبل از مسافرت با رئیس شورای شهر تماس تلفنی داشتم و وضعیتم را اطلاع دادم و ایشان نیز سفارش‌هایی را در این تماس با من مطرح کرد.

عضو سابق شورا اذعان کرده بود: بعد از آن که از مسافرت برگشتم به موجب قانون با گذشت بیش از ۲ ماه از عدم حضور در جلسه‌های شورا، باید عضو علی‌البدل بیاید و من هم در جلسه، علت غیبت خود را توضیح بدهم، البته رئیس کمیسیون‌ها را در جریان گذاشته بودم. برخی از اعضای شورا در جلسه اول از توضیح‌های من قانع نشده بودند، اما با بررسی‌هایی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند که غیبت من موجه است و من نیز امضای تمام این اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه خواهان بازگشت اینجانب به شورا هستند و غیبتم را موجه می‌دانند به شورای حل اختلاف تحویل دادم‌. 

آن‌طور که مالکی‌نژاد عنوان کرده بود بدون توجه به رأی بررسی شده اعضای شورای شهر، اعضای شورای حل اختلاف رأی به سلب عضویت او می‌دهند.

در نهایت با ابلاغ سلب عضویت مالکی‌نژاد، مجید اخوان امروز در پنجاه‌وسومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم برای سومین بار بعد از حضور در دوره‌های سوم و پنجم به عنوان عضو جدید شورای ششم سوگند یاد کرد.  

نوشته های مشابه
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
تملک ۱۵۹۵ مترمربع در میدان تره‌بار شهید مطهری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.