توزیع ۵۰ هزار تن آسفالت در قم/ تقاطع شهدای روحانیت تا پایان سال افتتاح می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم به افزایش نجومی قیمت قیر اشاره کرد و گفت: تا پایان مردادماه، ۵۰ هزار تن آسفالت در مناطق هشت‌گانه توزیع‌شده و تا سه ماه آینده شاهد بهبود توزیع آسفالت خواهیم بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۵۰ هزار تن آسفالت در قم/ تقاطع شهدای روحانیت تا پایان سال افتتاح می‌شود
شناسه : 57408 | انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مدیریت شهری در حوزه‌های عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، اجتماعی و فضای سبز، اظهار داشت: جمع‌آوری آب‌های سطحی در بلوار جوادالائمه(ع) به طول ۱۲۰۰ متر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزایش نجومی قیمت قیر را مورد توجه قرارداد و یادآور شد: تا پایان مردادماه، ۵۰ هزار تن آسفالت در مناطق هشتگانه توزیع‌شده و تا سه ماه آینده شاهد بهبود توزیع آسفالت خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح در شهر قم، تصریح کرد: نگهداری این سازه‌ها، عملیات بهسازی و هدایت آب‌های سطحی در بلوار شهید سلیمانی در دستور کار است.

وی با بیان آخرین وضعیت اجرای طرح «بی آر تی» در بلوار آیت‌الله بروجردی خاطرنشان کرد: در این بلوار به خاطر ویژگی‌های خاص این محور روسازی و زیرسازی محور به همراه تکمیل روشنایی و افزایش ایمنی تونل غدیر در دستور کار است.

حلوایی‌زاده خاطرنشان کرد: روشنایی ۲۰۰ هزار مترمربع بوستان علوی یکی از طرح‌های شاخص شهرداری قم است که در دستور کار شهرداری قرارگرفته است.

وی با اشاره به کلنگ زنی پارکینگ خیابان امام خمینی(ره)، ابراز کرد: این پارکینگ در زیربنایی افزون بر ۱۷ هزار مترمربع و زمینی در حدود ۲۱۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان و ۴۰۰ جای پارک احداث خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه هشت، بی آر تی، فاز دوم بوستان خضر در ۳۰ هکتار مساحت، فاز دوم بوستان کوثر در ۱۹ هکتار، تکمیل اسکلت شهربازی معارفی، شهدای روحانیت، ادامه تونل جمهوری ازجمله طرح‌هایی بوده که تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار خواهد گرف

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.