۵ پروژه بزرگ قم تا پایان سال افتتاح می‌شود

شهردار قم از افتتاح ۵ پروژه بزرگ تا پایان سال خبر داد و گفت: پروژه تقاطع نماز، تونل بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو، خط اتوبوس تندرو بلوار مرجعیت، پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) و بوستان خضر تا پایان سال افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۵ پروژه بزرگ قم تا پایان سال افتتاح می‌شود
شناسه : 57404 | انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگویی از افتتاح  ۵ پروژه بزرگ تا پایان سال خبر داد و ابراز کرد: پروژه تقاطع نماز، تونل بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو، خط اتوبوس تندرو بلوار مرجعیت، پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) و بوستان خضر تا پایان سال افتتاح می‌شود.

شهردار قم اعتبار پروژه‌های قابل‌افتتاح تا پایان سال را مبلغی برابر ۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شد و امسال تا امروز نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه اجراشده و تا پایان سال به مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی، اولویت شهر در سال‌های آینده موردتوجه قرارداد و بیان کرد: در حوزه فضای سبز، عمران شهری و حمل‌ونقل عمومی کارهای انجام‌شده که بخشی از نیازهای ما را رفع می‌کند اما یکی از مشکلات اصلی شهر در مورد پارکینگ است.

سقائیان‌نژاد، اجرای پروژه پارکینگ ضلع شرقی حرم مهر را مطرح کرد و افزود: با اجرای پارکینگ شرقی در حدود یک هزار رو ۱۰۰ پارکینگ برای خودرو و بیش از ۲ هزار پارکینگ برای موتورسیکلت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که امیدواریم تا یک ماه آینده اجرای پروژه کلید بخورد.

وی یکی دیگر از اولویت‌های مهم شهر را اتمام فاز ۵ عمار یاسر مطرح کرد و یادآور شد: فاز ۵ عمار یاسر به‌عنوان پروژه‌ای در مرکز شهر یکی از پروژه‌های مهم شهر بوده و امیدواریم با اجرای این پروژه شرایط مطلوبی ازنظر ترافیکی در مرکز شهر ایجاد شود.

شهردار قم ادامه داد: افزایش مشارکت با بخش خصوصی یکی دیگر از برنامه‌های مهم شهرداری بوده و امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن شرایط مطلوب و تعریف بسته‌های تشویقی برای بخش خصوصی شاهد حضور پررنگ‌تر مردم در توسعه شهر باشیم.

نوشته های مشابه
تقدیر ستاد اقامه نماز از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
بازدید وزیر کشور از ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.