رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

اعتراف سارقان ۲۰۰ میلیاردی به ۳۵ سرقت منزل در قم

شهر بیست/ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان غیربومی ، 35 فقره سرقت به ارزش 200 میلیارد ریال کشف شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعتراف سارقان ۲۰۰ میلیاردی به ۳۵ سرقت منزل در قم
شناسه : 5734 | انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، احمد کرمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و طرح شکایت در پلیس آگاهی استان، تیمی زبده از مأموران تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: سپس طی فرایند تحقیقات کارآگاهان، تصاویری از خودرو متهمان به دست آمد و مشخص شد سارقان با خودرو پژو پارس ضمن پرسه زنی در برخی مناطق قم و شناسایی منازل فاقد روشنایی و اطمینان از نبود صاحب خانه نسبت به تخریب درب منزل اقدام و پس از سرقت اموال با ارزش آن  بلافاصله متواری می شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در ادامه با تلاش های صورت گرفته اعضای باند ۵ نفره سارقان که یک خانواده و متشکل از ۲ زن و ۳ مرد بودند را در یکی از شهرهای غربی کشور شناسایی و مأموران با اخذ نیابت قضائی جهت دستگیری به آن استان اعزام و طی عملیاتی منسجم افراد مذکور را دستگیر کردند.

کرمی با اشاره به اعتراف متهمان به ۳۵ فقره سرقت منزل در استان قم، ارزش ریالی اموال مسرقه را بنا به نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از همشهریان خواست برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه امروزه شیوه سارقان منزل تغییر و بیشتر اموال کم حجم و با ارزش ریالی بالا را سرقت می‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه با وجود هشدارهای مکرر مبنی بر عدم نگهداشت پول، طلاجات و اموال با ارزش در منزل باز هم شاهد نگهداری اینگونه اموال هستیم.

رئیس پلیس آگاهی استان قم هشدار داد: مردم بایستی قبل از مسافرت طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات سپرده و حتماً برای منازل خود از دوربین‌های مداربسته و قفل‌های استاندارد استفاده کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.