۱۹۱ پروژه شهری قم در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری رسید

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی پروژه‌های هفته دولت در قم، حدود هزار میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های مدیریت شهری است، گفت: از ابتدای سال جاری ۱۹۱ پروژه شهری به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۹۱ پروژه شهری قم در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری رسید
شناسه : 57297 | انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی امروز در آیین بهره‌برداری از ۴۰ پروژه شهری قم و پروژه سرمایه‌گذاری کهکشان غدیر اظهار داشت: از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه هفته دولت قم، حدود هزار میلیارد تومان از آن مربوط به پروژه‌های مدیریت شهری است.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری ۱۹۱ پروژه شهری به میزان ۱۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال ۳ هزار میلیارد تومان پروژه شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اتحاد و یگانگی و هماهنگی بین مدیریت شهری و دستگاه‌های دولتی استان قم، ادامه داد: خدمت به مردم و تسریع در انجام طرح‌های عمرانی، جلوه مهم این اتحاد و هماهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری عرضه معوض قابل‌واگذاری برای ساماندهی هسته مرکزی، بازآفرینی بافت‌های فرسوده و معضلات حاشیه‌نشینی به شهرداری قم اختصاص‌یافته است.

اسلامی با اشاره به اهمیت مبحث سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری، گفت: مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی، بخش خصوصی مکمل فعالیت‌های اقتصادی دولت است و ورود حاکمیت به این مباحث از سر اجبار است.

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه نگاه به سرمایه‌گذاری در قم اصلاح‌شده و روند کنونی نیز به‌صورت مستمر در حال تکمیل است، یادآور شد: در مساله سرمایه‌گذاری، اهلیت سرمایه‌گذاری باید موردتوجه باشد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.