شناسایی ۲۲۲ کارمند شهید قمی

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم با بیان اینکه ۲۲۲ شهید کارمند در قم شناسایی‌شده، به تشریح برنامه‌های این سازمان در استان پرداخت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شناسایی ۲۲۲ کارمند شهید قمی
شناسه : 56834 | انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سردار سید جواد هاشمی روز سه‌شنبه در نشست خبری که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در سطح استان قم ۲۲۲ شهید کارمند شناسایی‌شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در هفته دولت و روز قشر، ابراز کرد: توانمندسازی سیاسی و اجتماعی کارکنان، جهاد تبیین و نگاه علمی به موفقیت‌های انقلاب، دانش‌افزایی معرفتی و توحیدی، اقتصاد مقاومتی و تبیین منویات مقام معظم در گام دوم انقلاب، حمایت از نخبگان بسیجی، تحرک در میز خدمت و برگزاری همایش‌های مستمر باهدف ارتقای فکری و معنوی کارکنان بخشی از برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان قم در هفته دولت است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم خاطرنشان کرد: در طول هفته دولت ۱۰میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در مصلای قدس و همچنین شهرستان‌ها و شهرهای اقماری قم باهدف پاسخگویی مستقیم مسئولان به مردم دایر خواهد شد.

وی بابیان اینکه برنامه‌های میز خدمت در نمازهای جمعه با شعار «خدمت به ملت»، برپا خواهد شد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها کاهش زمان حضور ارباب‌رجوع در سطح ادارات و افزایش عزتمندی مردم است.

هاشمی اضافه کرد: برنامه‌های هفته دولت سازمان بسیج کارمندان قم با غبارروبی مزار شهدای شیخان هم‌زمان با سوم شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای کارمند استان، برگزاری نشست‌های مطالبات اقشار جامعه از مسئولان دولتی، نشست‌های تحکیم بنیان خانواده، عفاف و حجاب، ازدواج آسان و فرزندآوری، برگزاری جلسات حلقه صالحین با عنوان کارمند تراز انقلاب، نشست تبیین گفتمانی بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص ارتقای نظام سلامت اداری، ساخت و انتشار نماهنگ در خصوص تحقق دولت اسلامی، برپایی اردوهای پیشرفت و سازندگی، خدمات‌رسانی و جهاد عمومی در مناطق محروم، برگزاری دوره‌های توانمندسازی و ارتقای مهارت کارمندان، کمک‌های مؤمنانه و طرح شهید رجایی، دیدار با علمای حوزه علمیه و دیدار با خانواده شهدا نیز هم‌زمان با هفته دولت و روز قشر برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.