مدیر جدید خانه مطبوعات استان قم معرفی شد

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم با پذیرش استعفای محمدحسین همتی‌نژاد، فخرالدین یوسف‌پور را به‌عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات استان قم انتخاب کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیر جدید خانه مطبوعات استان قم معرفی شد
شناسه : 56778 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم در جلسه مورخ ۲۹ مردادماه با استعفای محمدحسین همتی نژاد موافقت کرده و فخرالدین یوسف‌پور رئیس هیئت مدیره را با حفظ سمت و با رأی قاطع خود به عنوان مدیر خانه مطبوعات قم انتخاب کردند.

فعالیت مطبوعاتی یوسف‌پور از سال ۷۹ با روزنامه «۱۹ دی» آغاز شده و در رسانه‌های متعددی از جمله «ایکنا»، «موج»، «پیام»، «آئینه پژوهش»، «گویه»، «اقتصاد آینده» و «اسکناس» قلم زده است.

سه دوره عضویت در هیئت مدیره خانه مطبوعات قم و شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر در کارنامه رسانه‌ای او به چشم می‌خورد و در حال حاضر مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری پیام آوران آوای طوبی و مدیر سایت خبری تحلیلی تابناک استان قم است.

خاطرنشان می‌شود پیش از ظهر امروز در هفتادوهفتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با حضور احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری و امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تلاش‌های محمدحسین همتی‌نژاد در طول ۲۰ ماه تصدی مدیریت خانه مطبوعات قم تجلیل و قدردانی شد.

مدیر جدید خانه مطبوعات استان قم معرفی شد

همتی‌نژاد هم اکنون رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در قم و مدیر مسئول پایگاه خبری خبر قم (قمنا) است و گفته می‌شود به دلیل کمبود وقت امکان ادامه فعالیت به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات قم را نداشته است.    

این فعال رسانه‌ای در دوران حضور بیست ماهه خود به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات عملکرد قابل قبولی داشت و به گفته او با تلاش اعضای هیئت مدیره، در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب و در قالب برگزاری آیین‌های مختلف و تجلیل از اصحاب رسانه هزینه شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.