استعفای علی سلطانی از انجمن هنرهای تجسمی قم

علی سلطانی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی قم با انتشار متنی از سمت خود استعفا کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استعفای علی سلطانی از انجمن هنرهای تجسمی قم
شناسه : 56486 | انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی سلطانی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی قم با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامی‌اش از سمت خود استعفا کرد.

او یکی از مدیران موفق انجمن‌های هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سالیان اخیر بود و در مدت حضور چهار ساله‌اش، هم انجمن هنرهای تجسمی را در مسیر درستی هدایت و مدیریت کرد و هم موفق به جلب اعتماد اعضای این انجمن بویژه پیشکسوتان شد.

سلطانی در حالی از مدیرعاملی انجمن هنرهای تجسمی استعفا داد که بهمن‌ماه سال گذشته در جریان برگزاری انتخابات انجمن بالاترین رأی را کسب کرده بود و موفق به کسب ۹۲ رأی از ۹۹ رأی مأخوذه انتخابات انجمن شد که حکایت از اعتماد هنرمندان تجسمی به برنامه‌های او در مسیر مدیریت انجمن داشت.

مدیرعامل سابق انجمن هنرهای تجسمی در گفت‌وگوی کوتاهی که امروز با خبرنگار «شهر۲۰» داشت از وجود تنگ‌نظری‌ها و کوتاه‌نگری‌ها و قضاوت‌های نادرست بعضی‌ها و افزایش مشغله‌های کاری‌اش در مؤسسه و آموزشگاه «بهفام» به عنوان دو عامل مهم این استعفا یاد کرد.

سلطانی با رد هر گونه شایعه‌ای در خصوص اختلافش با مسئولان ارشاد قم، تأکید کرد با توجه به توسعه مؤسسه بهفام و گسترش فعالیت‌های این آموزشگاه هنری، امکان حضورش در انجمن کمرنگ شده بود و به همین دلیل ترجیح داده تا دست اعضای هیئت مدیره را برای انتخاب مدیرعامل دیگری باز بگذارد که وقت بیشتری برای خدمت به هنرمندان داشته باشد.       

او در متن استعفای خود خطاب به اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان قم که به امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و حسن دلیر معاون هنری ارشاد رونوشت شده است، چنین آورده است:

«به استحضار می‌رساند، اینجانب علی سلطانی از تاریخ ۹۷/۷/۲۶ مسئولیت انجمن هنرهای تجسمی استان قم را بر عهده داشته‌ام و همواره تمام تلاش خود را در جهت ارتقای انجمن و خدمت به هنرمندان استان به کار گرفته‎‌ام. با توجه به مشکلات و محدودیت‌های متعددی که همواره با آن مواجه بوده‌ام و همان‌گونه که مستحضرید، سال گذشته و در پایان دوره هیئت مدیره سابق، اینجانب تمایلی به حضور در انتخابات نداشته و صرفاً بنا بر اصرار مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمع کثیری از اساتید و هنرمندان در انتخابات شرکت نمودم.

اکنون پس از گذشت ۱۴۰۰ روز از حضور اینجانب به عنوان مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی استان قم، با توجه به مسئولیت‌ها و مشغله‌های شخصی و همچنین پابرجا بودن مشکلات و محدودیت‌های انجمن، به این نتیجه رسیدم که حضور بنده به عنوان مدیرعامل نمی‌تواند گره‌ای از مشکلات انجمن بگشاید و ادامه خدمت در این مسئولیت برایم مقدور نیست. لذا بدین‌وسیله استعفای خود را از سمت مدیرعاملی انجمن هنرهای تجسمی استان قم اعلام می‌کنم.

ضمناً به احترام هنرمندان استان قم و بالاخص ۹۲ نفر از ۹۹ نفری که در نهمین مجمع انتخابات انجمن لطف کرده و اینجانب را انتخاب نمودند، به عنوان عضو هیئت مدیره به کار خود ادامه خواهم داد و برای مدیرعامل آینده انجمن هم از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت دارم.

خاطرنشان می‌شود اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی قم با پذیرش استعفای علی سلطانی، وحید سلیمانی دیگر عضو هیئت مدیره این انجمن را به عنوان مدیرعامل معرفی کردند.

خبرنگار: محبوبه آقانوری

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.