صدور مجوز تجاری به ۳ یادمان شهدا در قم

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم از صدور مجوز تجاری به سه یادمان فاقد متولی خاص برای تأمین هزینه‌های نگهداری خبر داد و گفت: در قالب این طرح ۵۰ متر مجوز تجاری بدون هیچ‌گونه عوارض در سه یادمان شهرک امام حسن(ع)، پردیسان و بوستان کودک در خیابان محدث قمی اعطا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صدور مجوز تجاری به ۳ یادمان شهدا در قم
شناسه : 56439 | انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مصطفی ملایی در پنجاه‌ویکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم در سالن جلسات ساحتمان شهید باکری، اظهار داشت: با توجه به برگزاری یادواره شهدا، شورای شهر و شهرداری برنامه‌های فرهنگی را در اولویت خود قرار بدهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: بسیاری از نهادهای فرهنگی درخواست حضور در صحن علنی شورای شهر قم را دارند.

وی با اشاره به طرح شورای شهر قم برای اختصاص مجوز تجاری برای یادمان شهدا، ابراز کرد: ازآنجایی‌که این یادمان‌ها به‌صورت مردمی و جهادی احداث‌شده، هم‌اکنون در تأمین هزینه‌ها دچار مشکل شده است.

ملایی با تأکید بر اینکه حمایت از فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از دست‌اندرکاران این حوزه از اهداف مهم این طرح است، تصریح کرد: در قالب این طرح ۵۰ متر مجوز تجاری بدون هیچ‌گونه عوارض در سه یادمان شهرک امام حسن(ع)، پردیسان و بوستان کودک در خیابان محدث قمی اعطا شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در پایان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، گفت: شهرداری می‌تواند شیوه‌نامه مشخصی برای حمایت از یادمان‌های شهدا تدوین نماید.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.