سیستم مکانیزه شست‌وشوی اتوبوس در قم راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با بیان اینکه برای راه‌اندازی سیستم مکانیزه شست‌وشوی اتوبوس در قم باید ساختمان کنونی آن تعمیر و تجهیز شود، گفت: با راه‌اندازی این سیستم شاهد درآمدزایی برای مجموعه مدیریت شهری نیز خواهیم بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سیستم مکانیزه شست‌وشوی اتوبوس در قم راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 56437 | انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین صابری در پنجاه‌ویکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به اخذ مجوز ایجاد ردیف اعتباری جهت تکمیل ساختمان و بهره‌برداری از سیستم شست‌وشوی مکانیزه اتوبوس‌ها، اظهار داشت: هم‌اکنون دستگاه فنی این سیستم خریداری و آماده نصب است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برای راه‌اندازی این سیستم باید ساختمان کنونی آن تعمیر و تجهیز شود.

وی اخذ مجوز ایجاد ردیف اعتباری جهت تکمیل ساختمان و بهره‌برداری از سیستم شست‌وشوی مکانیزه اتوبوس‌ها را موردتوجه قرارداد و گفت: با راه‌اندازی این سیستم شاهد درآمدزایی برای مجموعه مدیریت شهری نیز خواهیم بود.

همچنین سید امیر عباس صفوی با بیان اینکه در بودجه سال جاری ۲ میلیارد تومان با پیش‌بینی افزایش ۲۵ درصدی برای تکمیل و راه‌اندازی این سیستم در نظر گرفته‌شده است، گفت: همچنین ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای تکمیل ساختمان این محل پیش‌بینی‌شده است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.