لزوم چاره‌اندیشی شهرداری برای کمبود اتوبوس در قم

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم با بیان اینکه در بودجه امسال ۱۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی و اورهال اتوبوس‌های موجود در نظر گرفته‌شده است، گفت: هم‌اکنون کمبود اتوبوس سبب نارضایتی در برخی محلات شهر شده که با بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها این مشکل بیشتر خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم چاره‌اندیشی شهرداری برای کمبود اتوبوس در قم
شناسه : 56431 | انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمدحسین دهناد در پنجاه‌ویکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم در سالن جلسات ساحتمان شهید باکری، با اشاره به تهیه و ارسال برنامه و طرح پیرامون وضعیت فعلی شبکه و معابر تندروهای شهری و برنامه‌های آینده جهت بهبود و گسترش آن، بیان کرد: ارتقای ایمنی در مسیرهای تندروی شهری کاملاً موردتوجه شهرداری است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم ادامه داد: اولویت در تند راه‌های شهری با خودروهای سواری و در کندراه‌های شهری اولویت با عابران پیاده و ناوگان حمل‌ونقل عمومی است.

وی با اشاره به برخی از مهم‌ترین محورهای تند راهی شهر قم، خاطرنشان کرد: بلوار عمار یاسر، بلوار جمهوری اسلامی و فردوسی سه شریان اصلی در شبکه حمل‌ونقل شهری است که برای بهبود عملکرد آن‌ها برنامه‌های جامعی در دستور کار است.

دهناد با اشاره به طرح کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر برای الزام شهرداری به ارائه برنامه جهت تأمین ناوگان اتوبوس جهت تکمیل ناوگان اتوبوس‌رانی، گفت: هم‌اکنون کمبود اتوبوس سبب نارضایتی در برخی محلات شهر شده که با بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها این مشکل بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طرح جامع اتوبوس‌رانی قم ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در قم پیش‌بینی‌شده است، عنوان کرد: در بودجه امسال ۱۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی و اورهال اتوبوس‌های موجود در نظر گرفته‌شده است.

نوشته های مشابه
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.