مدیر انجمن سینمای جوانان قم خبر داد

ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نماز و نیایش/ راهیابی ۵۹ فیلم به بخش نهایی

شهر بیست/ دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین از ارسال 1414 اثر متشکل از 257 فیلم، 239 فیلمنامه، 908 عکس و 10 مجموعه عکس به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نماز و نیایش/ راهیابی ۵۹ فیلم به بخش نهایی
شناسه : 5640 | انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، رضا ابوذر امروز در نشست خبری هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین، اظهار کرد: ۱۴۱۴ اثر متشکل از ۲۵۷ فیلم، ۲۳۹ فیلمنامه، ۹۰۸ عکس و ۱۰ مجموعه عکس به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی با بیان اینکه داوری‌ها در دو بخش عکس و فیلم توسط فیملسازان فیلم کوتاه انجام زیر نظر انجمن سینمای جوانان ایران انجام شده است، گفت: غلامرضا حیدری، میرعباس خسروی نژاد و رقیه توکلی در بخش فیلم و مجید ایرانی قمی، بابک برزویه و افشین شاهرودی در بخش عکس، آثار را داوری کردند.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین، افزود: در بخش فیلم ۵۹ اثر به مرحله نهایی رسید که در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ در تالار مرکزی شهر اکران خواهد شد. 

مدیر انجمن سینمای جوانان قم تصریح کرد: همچنین ۳۵ عکس از مجموع ۹۰۸ عکس به مرحله نهایی رسید و تصاویر برگزیده در تاریخ یاد شده در گالری تالار مرکزی شهر به نمایش در می آید.

ابوذر همچنین از نقد و بررسی فیلم های اکران شده در هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین خبر داد و گفت: از شهر قم، ۶۸ فیلم به دبیرخانه ارسال شده است و تهران و اصفهان در رتبه های بعد قرار دارند.

وی افزود: همچنین در بخش فیلمنامه ۶۰ اثر از قم به دبیرخانه رسید و تهران و مشهد در رتبه های بعد قرار داشتند.

مدیر انجمن سینمای جوانان قم با اشاره به اضافه شدن بخش فیلم های یک دقیقه‌ای موبایلی با موضوع نماز و نیایش در قم، گفت: این فیلم ها نیازمند تدوین و تیتراژ نیست و مردم می توانند به سهولت، فیلم های یک دقیقه ای از موضوع نماز تهیه کنند و به دبیرخانه ارسال کنند.

ابوذر افزود: تاکنون ۳۰ فیلم یک دقیقه ای موبایلی به دبیرخانه رسیده است که با توجه به تمدید آن تا اوایل اردیبهشت، منتظر آثار بیشتری هستیم.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.