اجرای نمایش عروسکی «مشک‌های خالی» در مناطق محروم قم

نمایش عروسکی «مشک‌های خالی» با موضوع کودکان کربلا به همت تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در مناطق اسماعیل آباد، شیخ آباد، پردیسان، روستاهای جنت‌آباد و خورآباد و شهرهای قنوات و کهک اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای نمایش عروسکی «مشک‌های خالی» در مناطق محروم قم
شناسه : 56389 | انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری استان قم نمایش عروسکی «مشک‌های خالی» را در تماشاخانه سیار اجرا می‌کند.

نمایش «مشک‌های خالی» با نویسندگی سجاد بهره‌مند و کارگردانی زهرا مریدی روایتی از بچه‌های کربلاست درباره کوچک‌ترین آنها علی‌اصغر تا رقیه و علی‌اکبر. روایت تشنگی آنهاست و ظلمی که بر آن‌ها روا شد در حالی‌که کودک بودند و حکایت مشک‌هایی که نتوانستند آنها را سیراب کنند.

این نمایش سال ۹۲ تولید و طی سال‌های ۹۲ و ۹۳ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پارک لاله، سینماتئاتر کانون، سالن مهر حوزه هنری تهران و شهرری اجرا شده است.

الهه زاده‌محمدی، محسن قصری، زهره قاسمی، نرگس صفامنش، سجاد بهره‌مند و هوتن آزادی بازی‌دهندگان عروسک، زهرا مریدی و سارا دبیری طراحی عروسک، سارا دبیری، دنیا قاسمی ساخت عروسک و انوش معظمی، سعید صادقی، الهام فتاحی و علی صفامنش صداپیشگان این نمایش هستند و امیرمحمد انصافی انتخاب موسیقی و تنظیم آن را برعهده داشته است.

تماشاخانه سیار از ۲۳ تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در استان قم حضور دارد و معرفی کتاب‌های عاشورایی، قصه‌گویی با موضوع‌های عاشورایی، پخش انیمیشن «خیمه خورشید سوخت» و تئاتر عروسکی «مشک‌های خالی» از جمله برنامه‌های آن خواهد بود.

برنامه‌های این تماشاخانه به این ترتیب است: یکشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۸ در منطقه اسماعیل آباد شهر قائم، ساعت ۲۰:۳۰ جنب بوستان گل‌ها در شیخ آباد، دوشنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۰ صبح مجتمع پردیسان کانون، ساعت ۱۸ روستای جنت‌آباد و ساعت ۲۰:۳۰ بوستان شهدای گمنام شهر قنوات، سه‌شنبه ۲۵ مرداد ساعت۱۸ روستای خورآباد و ساعت ۲۰:۳۰ در پارک لاله شهرستان کهک.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.