رضوانی عنوان کرد

اکران فیلم‌های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره نماز و نیایش در قم/ بعضی استان‌ها به دنبال دریافت امتیاز میزبانی جشنواره بودند

شهر بیست/ رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران فیلم‌های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره ملی نماز و نیایش در روزهای 9 و 10 و 11 اردیبهشت در تالار مرکزی شهر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران فیلم‌های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره نماز و نیایش در قم/ بعضی استان‌ها به دنبال دریافت امتیاز میزبانی جشنواره بودند
شناسه : 5638 | انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، کاظم رضوانی امروز در نشست خبری هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین، اظهار کرد: سال ۹۷ در قم شاهد برگزاری جشنواره های سینمایی فیلم فجر، فیلم کوتاه تهران، سینما حقیقت و جشنواره ملی نماز و نیایش بودیم.

وی تصریح کرد: جشنواره های یاد شده به عنوان برنامه های رسمی در تقویم سازمان سینمایی ثبت شده است.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در خصوص میزبانی قم از هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، اظهار کرد: میزبانی این جشنواره به سادگی به قم واگذار نشده و از چند ماه قبل، مکاتبات انجمن سینمای جوانان قم و رایزنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد تا در نهایت در قم برگزار شود.

رضوانی تصریح کرد: بعضی از استان‌ها پیگیر دریافت امتیاز میزبانی جشنواره نماز و نیایش بودند اما با پیگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در رابطه با اینکه قم بیشتر استحقاق را با توجه به موضوع جشنواره دارد، میزبان این جشنواره شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت زمان ارسال آثار کم بود، تا پایان اسفند تمدید شد و فیلم‌های راه یافته به مرحله نهایی در روزهای ۹ و ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در نوبت عصر در تالار مرکزی شهر اکران می شود.   

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.