ثبت‌نام اینترنتی کتابخانه فاطمی تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد

رئیس اداره کتابخانه فاطمی با بیان اینکه هم اکنون ثبت‌نام برای عضویت در کتابخانه به صورت اینترنتی در حال انجام است، گفت: ظرفیت ثبت‌نام دانش آموزان کنکوری در واحد خواهران و برادران و بخش دانشجویی خواهران تکمیل شده اما ظرفیت سایر بخش‌های کتابخانه پر نشده و تا زمان تکمیل ظرفیت، ثبت‌نام ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت‌نام اینترنتی کتابخانه فاطمی تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد
شناسه : 56376 | انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، محمد عباسی یزدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: واحد خواهران کتابخانه فاطمی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب و واحد برادران این کتابخانه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸:۴۵ شب به صورت مداوم برای استفاده اعضای محترم باز است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ثبت‌نام برای عضویت در کتابخانه بصورت اینترنتی در حال انجام است، گفت: ظرفیت ثبت‌نام دانش آموزان کنکوری در واحد خواهران و برادران و بخش دانشجویی خواهران تکمیل شده اما ظرفیت سایر بخش‌های کتابخانه پر نشده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ثبت نام ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره کتابخانه فاطمی افزود: برای خدمت رسانی بهتر به اعضای کتابخانه فاطمی در سال جاری بوفه کتابخانه نیز راه اندازی، تمامی فرش‌ها و موکت‌های کتابخانه شست‌وشو و چینش کتب قفسه باز در هر دو قسمت خواهران و برادران اصلاح شده است.

وی ادامه داد: اعضای محترم کتابخانه فاطمی علاوه بر استفاده از منابع بصورت قفسه باز می‌توانند از هفت گنجینه دیگر کتابخانه که عبارتند از گنجینه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گنجینه نسخ خطی، گنجینه نفایس، گنجینه منابع چاپ سنگی سربی، گنجینه منابع ویژه، گنجینه پیایندها و گنجینه قر‌ان های چاپی بهره ببرند.

ثبت‌نام اینترنتی کتابخانه فاطمی تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد

ثبت‌نام اینترنتی کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) با هدف بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه به ویژه داوطلبان کنکور، دانشجویان و طلاب آغاز شد.

ثبت‌نام اینترنتی کتابخانه فاطمی تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد

ثبت‌نام اینترنتی کتابخانه فاطمی تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.