ایجاد ارتباط بین بلوار شهید منتظری و صفائیه از طریق پارکینگ شهید کاظمی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تا زمانی که طرح دائمی پارکینگ شهید کاظمی نهایی شود؛ شهرداری قم در تلاش است تا با تسطیح‌های ابتدایی بستر ارتباط اولیه بین بلوار شهید منتظری و خیابان صفائیه را فراهم کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایجاد ارتباط بین بلوار شهید منتظری و صفائیه از طریق پارکینگ شهید کاظمی
شناسه : 56369 | انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود طبیبی در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت افزایش تعداد پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر قم اظهار داشت: در محدوده بازار بنفشه خیابان آیت‌الله طالقانی یک قطعه زمین جهت احداث پارکینگ از چند سال گذشته تملک شده که به خاطر برخی مشکلات حقوقی هنوز به سرانجام نرسیده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه همچنین تسطیح اراضی پیرامونی مزار چهل اختران نیز برای افزایش ظرفیت پارکینگ در دستور کار شهرداری قرار دارد، یادآور شد: برای بهبود وضعیت پارکینگ طبقاتی زائر نیز برنامه‌های مدونی صورت گرفته است.

وی با اشاره به برخی نگرانی‌های ایمنی تونل غدیر گفت: برای رفع نگرانی‌ها لازم است تا در کنار اجرای سیستم‌های هوشمند جهت سهولت دسترسی خودروهای امدادرسانی، لازم است برخی اصلاحات عمرانی نیز انجام بگیرد.

طبیبی با تأکید بر اینکه ۶۰ درصد درآمد اخذ جرائم باید به‌صورت ماهانه به‌حساب شهرداری‌ها واریز شود، گفت: ازآنجایی‌که افزون بر ۹۵ درصد جمعیت استان قم در شهرستان قم ساکن هستند، این رقم باید برای بهبود وضعیت حمل‌ونقل و ترافیکی شهر هزینه شود.

وی آخرین وضعیت پارکینگ شهید کاظمی را موردتوجه قرار داد و افزود: تا زمانی که طرح دائمی پارکینگ شهید کاظمی نهایی شود؛ شهرداری قم در تلاش است تا با تسطیح‌های ابتدایی بستر ارتباط اولیه بین بلوار شهید منتظری و خیابان صفائبه را فراهم کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: طرح پارکینگ ضلع شرقی نهایی شده است و به‌زودی وارد مرحله عملیات عمرانی می‌شود که در این پروژه هزار و ۶۰۰ جای پارک در این پارکینگ احداث می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.