تملک ۱۱۰ پلاک برای اجرای پروژه چهل اختران قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم از پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه چهل اختران خبر داد و گفت: تا امروز تعداد املاک خریداری‌شده در این طرح ۱۱۰ پلاک بوده و تملک ۴۰ پلاک هنوز باقی‌مانده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تملک ۱۱۰ پلاک برای اجرای پروژه چهل اختران قم
شناسه : 56320 | انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی بر لزوم اجرای پروژه چهل اختران قم به عنوان یکی از پروژه‌های مهم منطقه یک در سال ۱۴۰۱ تأکید کرد و اظهار داشت: ادامه این پروژه امسال با توجه به تأمین منابع مالی آن در سفر اخیر ریاست جمهوری به شهر قم، در دستور کار قرار گرفته است.

وی، تعداد املاک واقع در طرح چهل اختران را ۱۵۰ پلاک اعلام کرد و افزود: تا امروز تعداد املاک خریداری‌شده در این طرح ۱۱۰ پلاک بوده و تملک ۴۰ پلاک هنوز باقی‌مانده است که امیدواریم به‌زودی به پایان برسد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم، یکی مشکلات تملک در محدوده چهل اختران را قیمت پایین املاک دانست و بیان کرد: املاک قدیمی‌ساز هستند و ارزش ریالی کمتری نسبت به سایر نقاط شهر دارند و این موضوع چالش‌هایی برای اهالی این محله ایجاد کرده است.

وی حجم عملیات انجام‌شده در پروژه چهل اختران قم را ۱۵ هزار و ۲۷۶ مترمربع عنوان کرد و گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه تا امروز در حدود ۵۲ درصد بوده و برای ادامه پروژه با حجم ۱۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع نیازمند ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

محمدرضاخانی در پایان با تأکید بر استفاده از اراضی ۴۸ هکتاری در اتمام این پروژه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تأمین منابع مالی این پروژه و اختصاص دوباره مدیریت اراضی ۴۸ هکتاری به شهر قم امیدواریم این پروژه نیز به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.