ضرورت ایجاد سازمان حمل‌ونقل بار شهری در قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در کنار ایجاد سامانه‌های حمل‌ونقل بار شهری و شناسنامه‌دار کردن آن‌ها، به دنبال ایجاد سازمان حمل‌ونقل بار شهری به‌صورت مستقل هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت ایجاد سازمان حمل‌ونقل بار شهری در قم
شناسه : 56232 | انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود طبیبی به اهمیت ساماندهی حمل‌ونقل در همه حوزه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: برای داشتن سیستم هوشمند و کارآمد در حوزه حمل‌ونقل در کنار توجه به حمل‌ونقل عمومی و ساماندهی سفرهای درون‌شهری، باید به حمل‌ونقل بار نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی ایجاد سامانه‌های مربوط به حمل‌ونقل بار را مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداری به‌صورت جدی پیگیر ایجاد سامانه‌های مربوطه به حمل‌ونقل بار شهری بوده و از سوی دیگر به دنبال ایجاد سازمان حمل‌ونقل بار شهری هستیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: مجوزهای لازم برای گروه‌های هدف در این خصوص گرفته‌شده و به دنبال شناسنامه‌دار کرد حمل‌ونقل باری شهری هستیم و امیدواریم در نیمه دوم سال جاری به نتیجه‌ای مطلوب دست پیدا کنیم.

وی آغاز به کار آزمایشی سامانه‌های مربوط به حمل‌ونقل بار شهری را موردتوجه مجدد قرارداد و گفت: امیدواریم در نیمه دوم سال این سامانه‌ها آغاز به کارکرده و روند شناسنامه‌دار شدن حمل‌ونقل باری به‌خوبی پیش برود.

طبیبی ایجاد سامانه حمل‌ونقل باری سریع، مناسب و ایمن را هدف نهایی شهرداری دانست و ابراز کرد: ما در شهر قم نمونه موفق حمل‌ونقل بار موفق را در مجموعه سرای ایرانی داریم که باید بگویم در کل کشور نمونه موفقی در این حوزه بوده و امیدواریم در شهر نیز این شیوه پیاده شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.