انتقاد معاون استاندار از مشکل پرداخت دو مرحله‌ای عوارض آزادراه قم-گرمسار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه مشکل پرداخت دو مرحله‌ای عوارض آزادراه قم گرمسار باید برطرف شود، گفت: خودروهایی که از مسیر کاشان وارد این آزادراه می‌شوند دو مرحله عوارض مسیر را پرداخت می‌کنند که این مسئله موجب نارضایتی شده و باید هرچه سریع‌تر رفع شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد معاون استاندار از مشکل پرداخت دو مرحله‌ای عوارض آزادراه قم-گرمسار
شناسه : 56198 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم معتمدی ظهر امروز در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل راه‌های استان که با موضوع بررسی وضعیت ایمنی آزادراه قم-گرمسار در سالن جلسات بقیه الله(عج) دفتر امور فنی استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت و برنامه برای تمام راه‌های درون و بیرون استان قم مشخص است، اظهار کرد: مجموعه مدیریت استان هماهنگی و پیگیری‌های لازم در راستای ایجاد تعامل میان دستگاه‌های مختلف را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ظرف مدت زمان دو هفته آینده باید با برگزاری جلسه‌ای موضوع برق آزادراه قم_گرمسار برطرف شود، عنوان کرد: تا زمانی که برق به این منطقه نرسد موضع آنتن‌دهی مخابرات و دوربین‌ها نیز برطرف نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه مشکل برق این منطقه باید به صورت موقت با دیزل رفع شود، مطرح کرد: در ماه‌های آینده باید جلسه مجددی برگزار شود و قرارگاه خاتم اقدامات انجام شده خود را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه احداث مجتمع‌های رفاهی در مسیر رفت و برگشت بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: این مجتمع‌ها به محل استراحت رانندگان نیز تبدیل خواهند شد و درنتیجه شاهد کاهش آمار تصادفات بر اثر خواب آلودگی خواهیم بود.

معتمدی با اشاره به اینکه منابع قرارگاه نیز محدود است، تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد باید با همکاری یکدیگر مشکلات آزادراه قم-گرمسار را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسه‌ای باید مشکل پرداخت دو مرحله‌ای عوارض نیز برطرف شود، یادآور شد: برخی خودروها که از مسیر کاشان وارد آزادراه قم-گرمسار می‌شوند دو مرحله عوارض مسیر را پرداخت می‌کنند که موجب نارضایتی شده است و باید هرچه سریع‌تر این موضوع رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه هرچه ارتباطات و برگزاری جلسات افزایش یابد می‌توان با تعامل بیش‌تر مشکلات را برطرف کرد، ابراز کرد: ظرفیت‌های مناسبی در استان وجود دارد که اگر تعامل لازم در راستای استفاده از آن‌ها شکل بگیرد، رضایت مردم را درپی خواهد داشت.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.