خطوط تاکسی و اتوبوس بلوار فردوسی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی شهرداری قم از راه‌اندازی خطوط تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی در بلوار فردوسی خبر داد و گفت: تاکسی خطی و گردشی بلوار فردوسی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود اما خط اتوبوس‌رانی باکمی تأخیر شروع به کار خواهد کرد و منتظر اضافه شدن تعدادی دستگاه اتوبوس به شبکه اتوبوس‌رانی هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خطوط تاکسی و اتوبوس بلوار فردوسی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 56175 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با تأکید بر ارائه خدمات مناسب و یکپارچه حمل‌ونقل عمومی به تمام نقاط شهر، اظهار داشت: با اجرای هر پروژه عمرانی و ساخت مسیرهای جدید، شهرداری ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی را در اولویت کاری خود قرار می‌دهد.

وی از راه‌اندازی خطوط تاکسی و اتوبوس مسیر بلوار فردوسی خبر داد و افزود: کمیته خطوط در حال بررسی این مسیر است و خطوطی برای اتوبوس و تاکسی در نظر گرفته می‌شود که به‌زودی با ۱۰ دستگاه تاکسی و ۴ دستگاه اتوبوس آغاز به کار خواهد کرد.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: تاکسی خطی و گردشی بلوار فردوسی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود اما خط اتوبوس‌رانی باکمی تأخیر شروع به کار خواهد کرد و منتظر اضافه شدن تعدادی دستگاه اتوبوس به شبکه اتوبوس‌رانی هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی افزایش ناوگان اتوبوس‌رانی ادامه داد: قرار است تعدادی اتوبوس کولردار به شبکه اضافه شود تا بتوانیم خط اتوبوس این مسیر را نیز راه‌اندازی کنیم و به علت گرمای شدید هوا نمی‌توانیم از اتوبوس‌های بدون کولر استفاده کنیم.

خدمات‌رسانی ۱۰ دستگاه تاکسی خطی در خیابان انقلاب

علی نیک در ادامه به مشکلات شهروندان در مسیر خیابان انقلاب تا چهارراه بازار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر علاوه بر تاکسی‌های گردشی ۱۰ دستگاه تاکسی خطی نیز در مسیر خیابان انقلاب تا چهارراه بازار فعال است.

وی علل عدم رغبت تاکسیرانان را برای کار در مسیر خیابان انقلاب تا بازار موردبررسی قرارداد و بیان کرد: تاکسی‌ها وقتی به سه‌راه بازار می‌رسند برای بازگشت به ایستگاه اولیه باید مسیر طولانی خیابان امام موسی صدر، سه‌راه سعیدی، سه‌راه خورشید و چهارراه بازار را طی کنند.

سرپرست مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: به علت همین مسیر طولانی تاکسی‌های خطی اقبالی برای کار در این مسیر ندارند اما تاکسی‌های گردشی در مسیر حضورداشته و مسیر را پوشش می‌دهند.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تمایل تاکسی‌ها برای دربستی و عدم ارائه خدمات شهروندان می‌توانند با شماره ۶۶۲۸۸۰۰ تماس گرفته و شکایات خود را مطرح کنند.

نیک در پایان تأکید کرد: به‌زودی طرح میدان شهید مطهری اجرا می‌شود و تاکسی‌ها می‌توانند سرویس‌دهی مناسبی انجام داده و مشکلات و مطالبات به‌حق مردم حل خواهد شد.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.