چرا پمپ‌بنزین بلوار جمهوری راه‌اندازی نشد؟

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم، دلیل عدم بهره‌برداری از پمپ‌بنزین احداث‌شده در بلوار جمهوری اسلامی را نبود طرح ورودی و خروجی ایمن برای این پروژه دانست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چرا پمپ‌بنزین بلوار جمهوری راه‌اندازی نشد؟
شناسه : 56130 | انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی در خصوص علل عدم بهره‌برداری از پمپ‌بنزین احداث‌شده در بلوار جمهوری اسلامی اظهار کرد: اداره کل فنی و طراحی شهرداری قم طرح‌ها را به‌صورت اولیه در کمیته‌های فنی شهرداری مطرح می‌کند و در صورت تأیید، طرح باید در شورای ترافیک استان به تصویب برسد.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۵ حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قراردادی را برای احداث پمپ‌بنزین با سرمایه‌گذار منعقد کرد، ادامه داد: سال ۹۶ در جلسه شورای ترافیک استان به علت مجاورت این پمپ‌بنزین با تقاطع بلوار شهید وطن‌دوست، ورودی و خروجی آن مورد موافقت قرار نگرفت و بهره‌برداری از آن به تهیه طرحی ایمن برای ورود و خروج از پمپ‌بنزین منوط شد.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم افزود: جانمایی این پمپ‌بنزین برمبنای نیازهای سرمایه‌گذار و حوزه حمل‌ونقل انجام‌شده و اگر طرح ورود و خروج ایمن را سرمایه‌گذار ارائه دهد و مورد موافقت مراجع استانی قرار بگیرد، این مشکل رفع خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذار طرح‌های متعددی را ارائه کرده که در مراجع استانی رد شده و طراحان در حال کار بر روی آن هستند، خاطرنشان کرد: گزینه بعدی این است که اگر محل ایمن نیست جای پمپ‌بنزین عوض شود که این موضوعات همه در حال بررسی هستند.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.