اعلام محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا در قم

محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت‌های تردد درون و برون‌شهری ویژه تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی از سوی پلیس راهور و پلیس راه استان قم اعلام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا در قم
شناسه : 56080 | انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه قم با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح محورهای برون‌شهری استان، گفت: با توجه به تعطیلی چند روزه به همین مناسبت و تقارن آن با تعطیلات پایانی هفته، محورهای مواصلاتی استان به‌خصوص محور قم – سلفچگان از حجم ترافیک سنگینی برخوردار خواهد شد.

سرهنگ مختار پناهی افزود: به همین منظور و برای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور و به حداقل رساندن تصادفات جاده‌ای، محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای استان قم به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ هفدهم مردادماه جاری در محور سلفچگان به قم (باند رفت به سمت قم) ممنوع می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان این‌گونه وسایل نقلیه می‌توانند از محور اتوبان ساوه – تهران به‌عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

اعلام محدودیت‌های درون‌شهری

رییس پلیس راهور قم نیز با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قم، بیان کرد: میدان جهاد به سمت چهارراه بازار(اتوبوس و وسایل سنگین)، ابتدای کنارگذر تونل غدیر (پاساژ الزهرا) به سمت تقاطع آذر، تقاطع شهید روحانی به سمت عماریاسر، تقاطع سجادیه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، میدان جانبازان به سمت تقاطع شهدا، میدان روح ا…به سمت تقاطع شهدا و تقاطع عمار یاسر – آذر به سمت سه راه بازار تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

سرهنگ غلامرضا صدفی افزود: محدودیت تردد در تقاطع حجتیه – بهار به سمت حرم مطهر، دوربرگردان بلوار شهید منتظری به سمت تقاطع حجتیه– بهار، دوراهی ناشران به سمت میدان روح‌الله، خیابان۱۹دی کوچه مخابرات به سمت چهارراه بازار، چهار راه غفاری به سمت میدان شهید مطهری، تقاطع پل شهید رجایی – خاکفرج به سمت میدان شهید مطهری، سه راه غفاری به سمت میدان مطهری، میدان سعیدی به سمت میدان مطهری(خیابان هدف)، در صورت لزوم از تقاطع هفت تیر به سمت میدان سعیدی، در صورت لزوم خیابان اراک از زیر پل نیروگاه به سمت میدان مطهری و تقاطع حجتیه اراک به سمت میدان مطهری نیز انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.