ساخت پارکینگ در پروژه فاز ۵ عمار یاسر

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از ساخت پارکینگ در کنار پروژه فاز ۵ عمار یاسر خبر داد و گفت: ۱۰۰ متر قبل از بلوار پیامبر اعظم، یک نیم‌طبقه طراحی‌شده که به‌عنوان پارکینگ مورداستفاده قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساخت پارکینگ در پروژه فاز ۵ عمار یاسر
شناسه : 55930 | انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به نیاز تأمین پارکینگ در هسته مرکزی شهر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری تأمین پارکینگ در هسته مرکزی شهر است.

وی ورود سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر به شهر قم را موردتوجه قرارداد و افزود: یکی از چالش‌های شهر قم، تأمین پارکینگ در روزهای مناسبتی در هسته مرکزی شهر بوده که در بودجه سال ۱۴۰۱ به‌صورت ویژه به آن توجه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از ساخت پارکینگ در پروژه فاز ۵ عمار یاسر خبر داد و تصریح کرد: یکی از زیر طرح‌های پروژه فاز ۵ عمار یاسر ساخت پارکینگ در این مسیر برای استفاده زائران حرم مطهر و شهروندان است.

وی محل دقیق پارکینگ را ۱۰۰ متر بعد و قبل از بلوار پیامبر اعظم (ص) عنوان کرد و گفت: در این محل یک نیم‌طبقه طراحی‌شده که به‌عنوان پارکینگ مورداستفاده قرار می‌گیرد.

حلوایی‌زاده ابراز کرد: با اجرای طرح بسط شرقی حرم مطهر و ساخت ۱۶۰۰ پارکینگ در این محدوده به‌زودی بخش مهمی از کمبود پارکینگ هسته مرکزی شهر برطرف شده و امیدواریم با اجرای طرح‌های جانبی به‌زودی کل مشکل پارک زائران و شهروندان نیز حل شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.