معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر قم خبر داد

کسب رتبه نخست جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم توسط هلال احمر قم

شهر بیست/ معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از کسب رتبه نخست در جمع آوری کمک های نقدی مردمی به سیل‌زدگان توسط جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کسب رتبه نخست جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم توسط هلال احمر قم
شناسه : 5583 | انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی هلال احمر قم، امیرحسین علیمردانی با اعلام این خبر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم بر اساس اعلام سازمان داوطلبان، با حمایت و اعتماد مردم شریف استان موفق به کسب رتبه نخست در جمع آوری کمک های نقدی برای یاری سیل‌زدگان در حوادث اخیر کشور شد.

وی ضمن قدردانی از همدلی و اعتماد مردمی به جمعیت هلال احمر گفت: پس از وقوع این حوادث، در راستای همیاری آسیب دیدگان سیل های اخیر کشور اقدام به برپایی چادرهای و استقرار صندوق هایی در سطح استان و خانه های هلال کردیم تا با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به یاری مردم سیل‌زده برویم.

علیمردانی به تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه داوطلبان در این ایام پرداخت و گفت: جمع آوری کمک های مردمی، تفکیک و بسته بندی و ارسال محموله ها به مناطق سیل‌زده از خدمات داوطلبان هلال احمر استان قم در این مدت به شمار می رود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به برگزاری نشست مجمع خیرین استان قم با حضور مدیرعامل گفت: در این نشست نیز کمک های خیرین به نفع سیل‌زدگان جذب شد و همچنین اعضای مجمع خیرین قم به پیوستن به پویش #کنارتوهستیم_هموطن در کنار هموطنان آسیب دیده از سیل های اخیر کشور قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه سیل مهربانی خدمات داوطلبان همچنان ادامه دارد بیان کرد: اصناف و اتحادیه های مختلف و گروههای مردمی نیز در این مسیر همراه جمعیت هلال احمر بودند و حضور ۲۹ تن از داوطلبان در قالب تیم های خدمت رسان برای پاکسازی منازل سیزدگان استان لرستان از دیگر اقدامات داوطلبان قم در سیل های اخیر کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم قم می توانند کمک های نوع دوستانه خود را از قبیل؛ موادغذایی که زمان مصرف بیش از ۶ ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی و خانه های هلال مستقر در مساجد استان تحویل دهند. همچنین از طریق گوشی های همراه و شماره گیری کد دستوری #۱۱۲ *۷۸۰ * و شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد کلیه بانک‌ها یا به شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه هدایای نقدی خود را واریز کنند.

نوشته های مشابه
واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.