معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد

جوانان برتر قم در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) تجلیل می‌شوند/ از فعالیت‌های کارآفرینی اجتماعی جوانان حمایت مالی می‌کنیم

شهر بیست/ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم از برگزاری جشن روز جوان در روز پنجشنبه 29 فروردین از ساعت 20 در ورزشگاه حیدریان قم خبر داد و گفت: جوانان برتر استان قم در این مراسم تجلیل می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جوانان برتر قم در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) تجلیل می‌شوند/ از فعالیت‌های کارآفرینی اجتماعی جوانان حمایت مالی می‌کنیم
شناسه : 5508 | انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، روح الله رمضانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم که با موضوع گرامیداشت هفته جوان برگزار شد، از تخصیص اعتبارات لازم جهت حفظ و نگهداری خانه جوانان از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد و اظهار کرد: از استاندار محترم بابت واگذاری خانه جوانان به جوانان تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه خانه جوانان قم جزو بهترین مجموعه های کشور است، تصریح کرد:   اعتبارات خوبی وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان قم برای فعال کردن خانه جوانان پیش‌بینی کرده که در سال۹۸ شاهد تحول چشمگیر خواهیم بود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: مدیریت خانه جوانان توسط تشکل های جوان انجام می شود و تمامی برنامه ها، رویدادها و فعالیت ها را برگزار و مدیریت می کنند. از تمام گروه های فرهنگی، هنری و مجموعه های فعال و رسانه ها جهت تقویت برنامه های خانه جوانان دعوت می کنیم.

رمضانی افزود: خانه جوانان قم دارای سالن همایش با ظرفیت ۲۵۰ نفر، سالن نمایش تئاتر، سالن کنفرانس و مجموعه کلاس های مختلفی هست که امکان برگزاری دوره های آموزشی مختلف در آن فراهم است.

وی تصریح کرد: دو خانه جوانان در دستجرد و کهک قم در دست احداث قرار دارد که ان‌شاءالله در نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: جوانانی که برنامه و فعالیت‌های گروهی دارند، برای ثبت اعتبارنامه تشکل به این معاونت مراجعه کنند تا حمایت های مالی هم از آنها شود.

رمضانی تصریح کرد: موضوعات اصلی فعالیت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش های ازدواج آگاهانه و آسان و به هنگام، ساماندهی اوقات فراغت، فعالیت های هنری حوزه جوانان و رونق تولید است.        

وی افزود: از فعالیت کارآفرینی اجتماعی جوانان و تشکل ها حمایت خواهیم کرد و تسهیلات قرض الحسنه در اختیار جوانان قرار می گیرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم همچنین با اشاره به برنامه های مختلف پیش‌بینی شده برای هفته جوان، گفت: رویکرد ما در برگزاری برنامه های هفته جوان در استان قم، بحث حمایت از سیل زدگان است و برنامه های متعددی برای جمع آوری، تشویق و هدایت کمک های مردم به سوی مناطق سیل زده خواهیم داشت.

رمضانی افزود: از ظرفیت قهرمانان ورزشی و تشکل ها برای تشویق مردم جهت کمک بیشتر استفاده خواهیم کرد و تعدادی از جوانان استان برای ارائه خدمات به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

وی همچنین از برگزاری جشن روز جوان در روز پنجشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۰ در ورزشگاه حیدریان قم خبر داد و گفت: جوانان برتر استان قم در این مراسم تجلیل می‌شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم در رابطه با مکانیسم انتخاب جوانان برتر قم هم گفت: در رابطه با جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بحث شد و از دستگاه های اجرایی خواستیم که جوانان برتر را معرفی کنند.

رمضانی افزود: همچنین یک مکانیسم هم دیگر پیش بینی شد تا جوانان بتوانند به طور مستقیم در سایت معاونت فرهنگی و امور جوانان ثبتنام کنند و رزومه خود را ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در ۱۸ محور امکان ثبتنام وجود داشت اما اینکه چه تعداد جوان مورد تجلیل قرار بگیرند به جلسه داوری این جشنواره واگذار شده است که با حضور نماینده استاندار و دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/      

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.