مدیرکل ورزش و جوانان قم تشریح کرد

جزئیات برنامه‌های هفته جوان در قم/ پیشکسوتان استقلال به قم می‌آیند

شهر بیست/ مدیرکل ورزش و جوانان قم به تشریح برنامه‌های هفته جوان در قم پرداخت و از برگزاری مسابقه فوتسال خیرخواهانه پیشکسوتان استقلال تهران با منتخب قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات برنامه‌های هفته جوان در قم/ پیشکسوتان استقلال به قم می‌آیند
شناسه : 5506 | انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، رسوم منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم که با موضوع گرامیداشت هفته جوان برگزار شد، اظهار کرد: امسال از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ فروردین به نام هفته جوان نامگذاری شده است.

وی در ادامه به برنامه های هفته جوان در قم اشاره کرد و افزود: کارگاه آموزش پیش از ازدواج در مساجد سطح استان در طول هفته جوان به همت تشکل «ناصح امین» برگزار می شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان قم، از مشارکت در برگزاری محفل طنز قمپز در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین در خانه جوان خبر داد و افزود: اجرای نمایش تئاتر صحنه ای را داریم که از یکشنبه ۲۵ فروردین تا ۵ اردیبهشت در خانه جوان به همت سمن خانه طراوت برگزار خواهد شد.

منعم با بیان اینکه جشن روز جوان و جمع آوری کمک های مردمی برای سیل‌زدگان در روز پنجشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۰ در ورزشگاه حیدریان قم به همت سمن «حس خوب زندگی»، «ستایش گران اهلبیت(ع)»، «خادم الحسین(ع)»، «خانه پرواز» و «آرمان خواهان شفیق» برگزار می‌شود، تصریح کرد: درصدد هستیم معاون جوانان وزارت ورزش و امور جوانان و استاندار قم در این برنامه حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: اکران فیلم سینمایی «زندانی‌ها» جمعه ساعت ۱۷ در سینما آیه توسط تشکل «ستایشگران اهلبیت(ع)» برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: گردهمایی اعضای هیئت رئیسه هیئت های ورزشی قم در روز ۲۵ فروردین، دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی از مزار شهدا در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین، دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین، اهدای خون به سیل‌زدگان با حضور جوانان و سمن‌ها از دیگر برنامه های هفته جوان است. 

منعم افزود: برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در روز پنجشنبه ۲۹ فروردین به ریاست استاندار قم، غبارروبی حرم حضرت معصومه(س)، رونمایی از سامانه آموزشی مجازی خانواده، ارائه مشاوره رایگان به زوجین منتخب در طول هفته جوان، برگزاری هفت محفل قرآنی در باشگاه های ورزشی مرکز استان و بخش های تابعه، برگزاری کارگاه های توانمندسازی سمن ها و کارگاه آموزشی در توابع استان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته جوان است.

وی همچنین از برگزاری مسابقه فوتسال خیرخواهانه پیشکسوتان استقلال تهران با تیم منتخب قم خبر داد و افزود: این مسابقه دوستانه دوشنبه ۲۶ فروردین ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می شود و عواید حاصل از آن به سیل زدگان اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان قم همچنین از جلسه هیئت مؤسس مجمع خیرین ازدواج قم در هفته جوان خبر داد و افزود: ایجاد شبکه تخفیف اماکن فرهنگی ورزشی برای جوانان سطح استان، برگزاری نمایشگاه شهدای مدافع حرم، تولید محصولات رسانه ای ازدواج آسان از طریق مؤسسه میقات هنر و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های هفته جوان خواهد بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.