۱۳ پروژه شهری در قم افتتاح می‌شود

۱۳ پروژه شهرداری قم با اعتباری افزون بر هزار میلیارد ریال در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی، حمل‌ونقل و فضای سبز افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۳ پروژه شهری در قم افتتاح می‌شود
شناسه : 54934 | انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ۱۳ پروژه شهرداری قم با اعتباری افزون بر هزار میلیارد ریال در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی، حمل‌ونقل و فضای سبز افتتاح می‌شود.

به همین مناسبت مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان شاطریان و احداث و بهسازی ورودی شهر قم «محور شهید بادیان به بلوار شهید سلیمانی» در منطقه سه شهرداری قم به بهره‌برداری می‌رسند.

همچنین بوستان خانواده حضرت مریم در منطقه یک به همراه چندین طرح حوزه حمل‌ونقل و ترافیک نیز در مناطق مختلف شهری در قالب افتتاح پروژه‌های جدید مجموعه مدیریت شهری قم در روزهای نخست مردادماه سال جاری به‌صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

عملیات اجرایی پروژه بزرگ هدایت آب‌های سطحی در بلوار آیت‌الله بافقی که اثربخشی ویژه‌ای در کنترل روان‌آب‌ها را در مناطق دو، سه و شش به‌دنبال خواهد داشت و فاز اول بهسازی بلوار شهید خداکرم شامل عملیات زیرسازی، اصلاح و روکش آسفالت در منطقه سه نیز در این مرحله آغاز خواهد شد.

پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک نظیر بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده، هوشمندسازی تقاطع‌های شهری، احداث پارکینگ خودرو و موتورسیکلت، بهره‌برداری از خودروهای برقی حمل زائران و اجرای عملیات خط‌کشی معابر بارنگ نانو نیز در قالب پروژه‌های جدید مجموعه مدیریت شهری قم در این مرحله به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.