کمک ۲۴ میلیارد تومانی مردم قم به بهزیستی

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم از مشارکت ۲۴ میلیارد تومانی مردم قم در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مددجویان فاقد مسکن که در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده باشند، از ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کمک ۲۴ میلیارد تومانی مردم قم به بهزیستی
شناسه : 54806 | انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید صادق میرئی امروز در نشست خبری مسئولان اداره‌کل بهزیستی قم با اصحاب رسانه، از مشارکت ۲۴ میلیارد تومانی مردم قم در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی به خدمات بهزیستی در حوزه اشتغال مددجویان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق بانک‌ها به مددجویان دارای مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای و پروانه کسب‌وکار به مددجویان پرداخت شد.

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم افزود: امسال شاهد چشمگیری در حوزه ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم و اعتبار بهزیستی در این حوزه به ۱۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

میرئی افزود: مددجویان را جهت بهره‌مندی از خدمات کارفرمایی و اشتغال در کارخانجات و معرفی به مراکز فنی و حر‌فه‌ای و آموزش‌های شغلی معرفی می‌کنیم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده بهزیستی در خصوص مسکن معلولان نیز عنوان کرد: خانواده‌های دارای یک معلول که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند، تا سقف ۵۰ میلیون تومان و خانواده‌های دارای دو معلول تا ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی دریافت می‌کنند.

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰، بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای مسکن معلولان اختصاص یافت که این اعتبار در سال جاری دو برابر خواهد شد.

میرئی خاطرنشان کرد: شرکای اجتماعی ما در سازمان بهزیستی حدود ۲۲۰ مرکز و مؤسسه هستند که تحت نظارت سازمان قرار دارند و خدمات مربوط به مددکاری، نگهداری معلولان، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، کمپ‌ها و سایر خدمات را به نیابت از بهزیستی ارائه می‌دهند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.