مدیر حوزه های علمیه:

انتظار می‌رود امسال شاهد افتتاح فاز اول مترو قم باشیم/ شهرداری در درآمدزایی مراعات حال محرومان را کند

شهر بیست/ مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه در نگاه جذب منابع پایدار در شهر باید به طبقات ضعیف توجه ویژه شود، تصریح کرد: درآمدزایی شهرداری باید با رعایت حال و اوضاع طبقات محروم شهروندان صورت گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتظار می‌رود امسال شاهد افتتاح فاز اول مترو قم باشیم/ شهرداری در درآمدزایی مراعات حال محرومان را کند
شناسه : 5476 | انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ظهر امروز در دیدار شهردار قم و جمعی از مدیران شهری با تأکید بر اجرای پروژه های مهم و راهگشا در شهر، با وجود تنگناها و مشکلات متعدد خاطر نشان کرد: شهرداری یک نهاد فعال، پویا و پیشگام در ارائه خدمت به مردم است و در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی و همچنین اطلاع‌رسانی مناسب ایام نوروز و کنترل بحران به صورت ویژه از عملکرد شهرداری قم تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات شهرداری به مساجد و ایجاد رونق در همه مساجد افزود: جهت رونق بخشی مساجد هم باید تسهیلاتی صورت گیرد به خصوص درباره پارکینگ مساجد که البته مردم هم باید همکاری لازم را انجام دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ادامه این دیدار بیان داشت : در مجموع مردم قم و شهروندان، احساس خوبی از خدمات شهرداری دارند و سطح خدمات شهرداری به معنای عام آن در حوزه‌های مختلف ارتقاء یافته و امروزه حرکتی نرم‌افزاری و هوشمندانه‌تر را داراست.

وی در ادامه استماع گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی و ناوگان شهری عنوان کرد: اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام شده و من به عنوان شخص و هم به نمایندگی از حوزه‌های علمیه از خدمات شهرداری قم در ابعاد مختلف تقدیر و تشکر می کنم و انتظار می‌رود امسال شاهد افتتاح فاز اول مترو قم باشیم.

آیت‌الله اعرافی همچنین در خصوص فضای سبز شهری گفت: اقدامات خوب و شایسته‌ای در زمینه توسعه و افزایش سرانه‌ی فضای سبز شهری صورت گرفته است .

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: در مقام پیش‌بینی و پیش‌گیری در حوزه کنترل سیل و زلزله همه مردم و دستگاه‌ها مسئولیت دارند و اقدامات و عملکرد صورت گرفته شهرداری قم به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته و ابتدایی سال جاری در این خصوص و همچنین در حوزه تسهیلات سفرهای نوروزی و مقابله با بحران بسیار خوب و تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه در نگاه جذب منابع پایدار در شهر باید به طبقات ضعیف توجه ویژه شود، تصریح کرد: درآمدزایی شهرداری باید با رعایت حال و اوضاع طبقات محروم شهروندان صورت گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور همچنین در خصوص اقدام رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی نظامی محض نیست، سپاه از دل ملت جوشیده است و آنچه دنیا باید پاسخگو باشد این است که یک فرد نادانی مانند ترامپ، سپاهی که مقابل تروریست ایستاده را تروریست می‌نامد؛ مطالبه ما از سازمان‌های بین المللی این است که در مقابل این وارونگی بایستند.

آیت الله اعرافی در پایان این دیدار از همه پاکبانان و فعالان مجموعه شهرداری قم قدردانی کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.