مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد

هفتمین محموله کمک‌های مردم قم به مناطق سیل‌زده اعزام شد

شهر بیست/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: هفتمین محموله کمک های غیر نقدی مردم قم به مناطق سیل زده به مناطق سیل زده کشور اعزام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هفتمین محموله کمک‌های مردم قم به مناطق سیل‌زده اعزام شد
شناسه : 5465 | انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی هلال احمر قم، محمد گل افشان روز در گفت‌وگویی افزود: این محموله شامل، پنج هزار چکمه، پتو، مواد شوینده و بسته های بهداشتی و اقلام غذایی و کنسروجات است.

وی با تجلیل از کمک های نقدی و غیرنقدی مردم قم به سیل زدگان کشور اظهار داشت: مردم نوع دوست این استان تا کنون بیش از ۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و حجم زیادی از اقدام مورد نیاز نیز به صورت غیرنقدی به هموطنانمان در استان های متاثر از سیل کمک کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه وسعت آسیب ها در مناطق سیل زده، ادامه کمک های مردم به این مناطق را ضروری کرده است افزود: عموم مردم قم می توانند کمک های نوع دوستانه خود را از قبیل؛ موادغذایی که زمان مصرف بیش از ۶ ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی و خانه های هلال مستقر در مساجد استان تحویل دهند.

وی با اشاره به راه های اهدای کمک های نقدی افزود: همچنین از طریق گوشی های همراه و شماره گیری کد دستوری #۱۱۲ *۷۸۰ * و شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد کلیه بانک‌ها و یا به شماره کارتهای ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه هدایای نقدی خود را واریز کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.