مدیر کتابستان رضوی قم در گفت‌وگو با «شهر بیست» خبر داد

نویسندگان قم به یاری سیل‌زدگان می‌آیند

شهر بیست/ مدیر کتابستان رضوی قم گفت: مراسم حضور جمعی از نویسندگان قم برای کمک به سیل زدگان مناطق مختلف کشور، در روز سه‌شنبه 20 فروردین از ساعت 18 تا 20 در کتابستان رضوی واقع در ابتدای خیابان شهدا(صفائیه) برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نویسندگان قم به یاری سیل‌زدگان می‌آیند
شناسه : 5446 | انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶   پرینت

محمد حقی مدیر کتابستان رضوی قم در گفت‌وگو با «شهر بیست»، با اشاره به خسارت‌های سنگینی که متحمل مناطق سیل زده کشور شده است، اظهار کرد: هر مجموعه فرهنگی، هنری و اجتماعی به فراخور فعالیتی که انجام می دهد، می تواند در زمینه یاری رسانی به سیل زدگان تلاش کند.

وی با بیان اینکه عواید حاصل از فروش یک روز مجموعه کتابستان رضوی قم به سیل‌زدگان اختصاص پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: بعد از طرح این پیشنهاد، جمعی از نویسندگان قم، آمادگی خود را برای حضور در این مجموعه و امضای کتاب های خود اعلام کردند.

مدیر کتابستان رضوی قم افزود: مراسم حضور جمعی از نویسندگان خود برای کمک به سیل زدگان مناطق مختلف کشور، در روز سه شنبه ۲۰ فروردین از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کتابستان رضوی واقع در ابتدای خیابان شهدا(صفائیه) برگزار می شود.

حقی تصریح کرد: ابراهیم اکبری دیزگاه، مهدی کرد فیروزجایی، سید سعید هاشمی، سعید محمدی، مسلم نادری، مجید محبوبی، حامد اشتری، سمیه عالمی، کاردانی، معصومه صفایی، فاطمه نفری و مرضیه نفری از نویسندگانی هستند که تاکنون برای حضور در این مراسم، اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر انتشارات کتابستان معرفت خاطرنشان کرد: علاقه مندان، اهالی کتاب و مردم فهیم و فرهنگ دوست قم می توانند با خرید کتاب از این مجموعه در روز سه شنبه، به سیل زدگان کمک کنند.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.