فرمانده انتظامی قم خبر داد

کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در قم در پوشش محموله تره‌بار

شهر بیست/ فرمانده انتظامی قم از کشف حدود 200 کیلوگرم تریاک در 2 عملیات جداگانه در این استان خبر داد و گفت: 2 قاچاقی مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در قم در پوشش محموله تره‌بار
شناسه : 5444 | انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت و گویی اظهار داشت: با تمرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر قم بر عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد با یک دستگاه کامیون مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در پوشش محموله «تره بار» را از یکی از استان های جنوب شرقی کشور به پایتخت منتقل و از حوزه استحفاظی استان عبور کند.

وی افزود: موضوع در درستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان آغاز شد.

فرمانده انتظامی قم ادامه داد: باهوشیاری ماموران خودروی مذکور در آزادراه قم – کاشان، شناسایی و توقیف و راننده آن دستگیر شد.

به گفته وی، در بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیف شده مقدار ۱۱۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۱۱ بسته از زیر بار محموله پیاز کشف شد.

آقاخانی با اشاره به عملیات دیگر و کشف بیش از ۸۱ کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، بیان داشت: یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد داشت با یک دستگاه تریلی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در پوشش محموله تره بار را از یکی از استان های مرکزی کشور به پایتخت منتقل و از حوزه استحفاظی استان قم عبور کند.

وی اضافه کرد: موضوع در درستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان آغاز شد.

فرمانده انتظامی قم گفت: باهوشیاری ماموران، خودروی مذکور در عوارضی قم – گرمسار، شناسایی ، توقیف و راننده آن دستگیر شد.
آقاخانی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیف شده مقدار۸۱ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۸ بسته از زیر بار محموله هندوانه کشف شد.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی معرفی که با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.