در سال ۹۷ اجرایی شد؛

پرداخت یکصد کمک هزینه ساخت یا خرید مسکن به خانوارهای مددجوی قمی

شهر بیست/ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از خانه دارشدن یکصد خانوار تحت حمایت در قم با کمک‌های خیران و پشتیبانی این نهاد خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرداخت یکصد کمک هزینه ساخت یا خرید مسکن به خانوارهای مددجوی قمی
شناسه : 5438 | انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، افشین پایانی‌فر، داشتن سرپناه را دغدغه اصلی هر خانوار بیان کرد و گفت: در خانوارهای نیازمند، مسکن بیش از ۶۰ درصد هزینه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد بنابراین داشتن منزلی برای سکونت از اولویت‌های اصلی مددجویان است.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد استان قم برای خانه دار شدن خانوارهای تحت حمایت به عنوان یک اقدام زیربنایی در توانمندسازی خانوارها، اهتمام جدی دارد افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای خرید مسکن مددجویان انجام شده است به طوری که فقط در سال گذشته به ۱۰۰ خانوار تحت حمایت، کمک هزینه خرید یا تعمیر مسکن پرداخت شد.

رئیس کمیسیون مسکن کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه به طور میانگین برای خرید خانه به هر خانواده مبلغ ۵۰ میلیون تومان اعطا شده، خاطرنشان کرد: بخشی از این مبلغ به صورت بلاعوض و مابقی به صورت تسهیلات قرض الحسنه از منابع دولتی و کمک‌های مردمی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰۰ خانوار از مددجویان تحت حمایت، مستأجر و یا فاقد مسکن هستند، گفت: امیدواریم خیران همچون گذشته به کمک این نهاد بشتابند و ما را در تأمین مسکن نیازمندان یاری کنند.

پایانی‌فر در پایان افزود: مردم نیکوکار و خیران برای تأمین مسکن نیازمندان با عنوان «طرح رضوان» می‌توانند کمک‌های خود را به کارت عابر بانک ملت با شماره ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ یا کارت عابر بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۹۵۲ با شناسه ۳۳۲۲۶۳ واریز کنند.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.