رئیس ستاد پشتیبانی مردمی استان قم از مناطق سیل‌زده خبر داد

گلریزان مردم قم برای کمک به سیل‌زدگان لرستان برگزار می‌شود

شهر بیست/ رئیس ستاد پشتیبانی مردمی استان قم از مناطق سیل‌زده گفت: جشن گلریزان مردم قم برای کمک به سیل‌زدگان لرستان در روز شنبه ۲۴ فروردین در میدان آستانه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گلریزان مردم قم برای کمک به سیل‌زدگان لرستان برگزار می‌شود
شناسه : 5435 | انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، محمود پارچه‌باف امروز در نشست خبری که به منظور ارائه گزارش عملکرد کمک رسانی به استان‌های سیل زده به ویژه استان لرستان برگزار شد، گفت: نهادهای مختلف ازجمله سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت هلال احمر، ستاد مدیریت بحران، آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، نمایندگان مجلس، دادگستری، استانداری و فرمانداری بالاتفاق تصمیم گرفتند جهت جلوگیری از موازی کاری، به صورت واحد و یکپارچه کمک رسانی به مناطق سیل زده را انجام دهند.

وی اظهار داشت: در این راستا کارگروه‌هایی از قبیل کارگروهای فرهنگی، تبلیغی، روانشناسی، رسانه و کودک و نوجوان به مناطق سیل زده اعزام شده‌اند.

پارچه باف افزود: اعزام پاسداران، طلاب، دانشجویان و خادمین حرم مطهر به استان لرستان از دیگر کارهای انجام گرفته در بخش نیروی انسانی این ستاد بوده است.

رئیس ستاد پشتیبانی مردمی استان قم از مناطق سیل‌زده گفت: برگزاری جشن گلریزان در روز شنبه ۲۴ فروردین در میدان آستانه از ساعت ۲۱ الی ۲۳ از دیگر برنامه‌های این ستاد خواهد بود.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها به مثابه  مسکّن برای مردم سیل‌زده هستند گفت: دولت به تنهایی قادر نخواهد بود حجم گسترده معضلات به وجود آمده به وسیله سیل را در زمانی کوتاه جبران کند، به همین جهت استان قم با کمک خیرین، اصناف، فعالان اقتصادی و مردم همیشه در صحنه قم در مقاطع مختلف به هم وطنان سیل زده کمک خواهد کرد.

وی در پایان گفت: مردم فهیم قم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۰۹۵۷۵۷۰۰۶ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۶۶۸۱۳۵۵ واریز کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.