واگذاری ۱۳۰۰ واحد شهرک صنوف

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: کل تعداد قطعات شهرک صنوف ۱۶۰۴ واحد است که از این‌ بین ۱۳۰۰ واحد واگذار و ۳۰۴ واحد باقی‌مانده نیز در آستانه واگذاری به صنف صنعت ساختمان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واگذاری ۱۳۰۰ واحد شهرک صنوف
شناسه : 54291 | انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، اظهار داشت: متمم بودجه سال گذشته این سازمان در نهایت به میزان ۸۶۰ میلیارد ریال به تصویب رسیده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: همچنین جدول تعرفه بهای خدمات و پیشنهادی سازمان در سال ۱۴۰۱ نیز تصویب و برای اجرا ابلاغ‌شده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال جاری این سازمان نیز بالغ‌بر ۱۱۰ میلیارد ریال نهایی شده است، ابراز کرد: این بودجه در مقایسه با بودجه سال گذشته ۴۰ درصد و در مقایسه با متمم بودجه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.

مظفری خاطرنشان کرد: احداث ۱۰ سوله در میدان شهید رجایی، تعمیر و بهسازی فروشگاه‌های سطح شهر، احداث ۲ عدد پست زمینی برق در شهرک خودرو، اجرای طرح آب و گازرسانی به همراه توزیع روکش آسفالت در فاز سوم شهرک صنوف، احداث ۱۰ واحد کارگاهی در شهرک صنوف و تکمیل پروژه اجرای خط برق ۲۰ کیلو ولت از پست معصومیه تا ورودی شهرک خودرو از پروژه‌های شاخص سال جاری این سازمان است.

وی طرح احداث شهرک بزرگ خدمات خودرویی را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: در این شهرک درمجموع ۱۴۰۴ واحد شامل ۹۱۱ واحد تعمیرگاهی، ۱۹۷ واحد نمایشگاهی به همراه ۲۹۶ واحد خدماتی در حال احداث است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: ازاین‌بین تاکنون؛ از لاینB1 تا لاین B6 به صورت کامل تحویل متقاضیان شده و مابقی لاین‌ها به صورت میانگین ۶۰ درصد پیشرفت ساخت؛ در حال احداث بوده و در آینده‌ای نزدیک آماده تحویل به صنوف وابسته به خدمات خودرو می‌باشد.

وی تصریح کرد: معبر اختصاصی شهرک خودرو به متراژ ۲۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۳۶ میلیارد ریال احداث و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مظفری آخرین وضعیت شهرک صنوف را موردتوجه قرار داد و گفت: کل تعداد قطعات شهرک صنوف ۱۶۰۴ واحد است که ازاین‌ بین ۱۳۰۰ واحد واگذار و ۳۰۴ واحد باقی‌مانده نیز در شرف واگذاری به صنف صنعت ساختمان است.

وی با بیان اینکه شهرک صنوف در مساحت ۱۳۶ هکتاری در کیلومتر پنج آزادراه قم-تهران در حال احداث است، یادآور شد: این شهرک در خارج کردن صنوف مزاحم از داخل حریم شهر تأثیر بسزایی خواهد داشت.

نوشته های مشابه
شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی قم امسال تکمیل می‌شود
تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.