پیگیری تملک املاک باقیمانده پروژه چهل اختران

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: تملک و آزادسازی املاک واقع در طرح توسعه امامزادگان چهل اختران و امامزاده موسی مبرقع(ع) با سرعت و طبق قانون در حال پیگیری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیگیری تملک املاک باقیمانده پروژه چهل اختران
شناسه : 54226 | انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای ساماندهی طرح توسعه چهل اختران اظهار داشت: تملک و آزادسازی املاک واقع در طرح توسعه امامزادگان چهل اختران و امامزاده موسی مبرقع(ع) با سرعت و طبق قانون در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: در تلاشیم بتوانیم ضمن جلب رضایت شهروندانی که املاکشان در محدوده این طرح قرار دارد با رعایت موارد قانونی، املاک واقع در طرح در اسرع وقت تملک و آزادسازی شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه ابلاغ‌ها و اخطارهای قانونی در این زمینه صادرشده است، ابراز کرد: این ابلاغیه‌ها به مالکین در حضور مأمورین ابلاغ و نیروی انتظامی تحویل داده‌شده است و روند قانونی پرونده‌ها در جریان است.

وی با تأکید بر اینکه این اقدامات به‌منظور تملک کلیه املاک باقیمانده در طرح تا پایان سال برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: با تملک املاک در این طرح، پارکینگ مجموعه چهل اختران به‌صورت مسطح راه‌اندازی می‌شود.

محمدرضاخانی با اشاره به اینکه منابع مالی این طرح از درآمدهای داخلی شهرداری و منابع مشخص‌شده در سفر ریاست جمهوری به قم به‌صورت نقد و زمین تأمین‌شده است، افزود: مشکلی بابت پرداخت به مالکان وجود ندارد و اولویت پرداخت نقدی به املاکی خواهد بود که سریع‌تر جهت توافق با شهرداری اقدام نمایند.

وی در خاتمه ضمن تشکر از مالکینی که در زمان تملک با شهرداری همکاری لازم را داشته‌اند گفت: امیدواریم با ساماندهی مجموعه زمین‌ها و املاک اطراف امامزادگان چهل اختران و امامزاده موسی مبرقع(ع) شاهد ارتقا کیفی کالبدی اطراف حرم مطهر این امامزادگان به‌عنوان دومین مجموعه زیارتی شهر قم باشیم.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.