شهردار قم:

میزان تخریب بلوار زائر قم در سیلاب دور از انتظار بود

شهر بیست/ شهردار قم گفت: پس از سیلاب اخیر ، اقدامات برای بازگشایی بلوار زائر (مسیر رودخانه قمرود) صورت گرفت و فکر نمی‌کردیم، سیلاب با این عمق این بلوار را تخریب کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
میزان تخریب بلوار زائر قم در سیلاب دور از انتظار بود
شناسه : 5398 | انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم در تالار معصومیه فرمانداری عنوان کرد: سیل اخیر در استان قم خساراتی را بر جای گذاشت و به برخی از تاسیسات و راههای مواصلاتی آسیب رساند، بارش های سیلابی خسارات شدیدی را به رودخانه قم و بلوار زائر وارد کرد در حالی که این میزان خسارت دور از انتظار بود.

وی اظهار کرد:در جریان خسارات به بلوار زائر،اکیپ هایی در جهت ترمیم و بازگشایی آن تعیین شد و قسمت هایی از بلوار زائر که نیاز به آسفالت داشت،در دستور کار قرار گرفت، همچنین این سیلاب،خساراتی به بوستان های امام رضا(ع) و غدیر وارد کرد که در حال ترمیم است.

وی عنوان کرد: نقاط آسیب خیز قم و چالش های موجود در جریان وقوع سیل در حال احصاء و مستند سازی است، شناخت این نقاط آسیب خیز می تواند میزان آمادگی در مواجهه با بحران سیل را افزایش و خسارات ناشی از سیلاب را کاهش دهد.

شهردار قم افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارندگی در روزهای آینده، آمادگی شهرداری در برابر سیلاب در حال تقویت است.

سقائیان نژاد در مورد اعزام نیرو و تجهیزات شهرداری قم به مناطق سیل زده بیان کرد: هماهنگی های لازم جهت خدمت رسانی به مردم سیل زده استان لرستان صورت گرفته و بیش از ۴۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و ۱۵ دستگاه خودروی آتش‌نشانی به شهر پل‌دختر اعزام‌شد.

وی در خصوص آمادگی شهرداری در جشن های نیمه شعبان اظهار کرد: از ۱۰ روز قبل ستاد ویژه ای در برگزاری باشکوه جشن اعیاد شعبان تشکیل شد و مقدماتی برای ارائه خدمات به زائرین در ایام نیمه شعبان فراهم شده است.

نوشته های مشابه
راه‌اندازی خط اتوبوس شهرک شکوهیه از میدان مطهری
شهروندان قمی بدون خروج از خانه از خدمات آبفا بهره‌مند شوند/ تماس با تلفن ۱۲۲
ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه اول محرم
روزانه ۶۸۰ تن زباله در قم تولید می‌شود/ راه‌اندازی خط تولید کود کمپوست از ابتدای تابستان
حجم بالای نقدینگی عامل اصلی تورم است/ رونق تولید با فناوری‌های قدیمی محقق نمی‌شود
قم در عزای وفات حضرت معصومه(س) به سوگ نشست
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.