کارگاه‌های هنری «تابستان» مدرسه اسلامی هنر برگزار می‌شود

مدیر گروه داستان مدرسه اسلامی هنر از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های هنری فصل تابستان معاونت آموزش آزاد مدرسه اسلامی هنر خبر داد و گفت: امسال کارگاه‌های هنری در دو سطح آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود و همه افراد اعم از طلبه و غیر طلبه می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه‌ها اقدام کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارگاه‌های هنری «تابستان» مدرسه اسلامی هنر برگزار می‌شود
شناسه : 53912 | انتشار : ۰۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳   پرینت

یونس عزیزی داستان‌نویس و مدیر گروه داستان مدرسه اسلامی هنر در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های هنری فصل تابستان معاونت آموزش آزاد مدرسه اسلامی هنر گفت: با توجه به استقبال هنرجویان از کلاس‌های مجازی و از طرفی تسهیل در دسترسی هنرجویان به مباحث آموزشی تابستان امسال کارگاه‌های هنری در دو سطح آنلاین و آفلاین برگزار خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: فرایند ثبت‌نام تا ۵ تیر ادامه خواهد داشت و شروع کارگاه‌ها از ۱۱ تیر آغاز می‌شود. همه افراد اعم از طلبه و غیر طلبه می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در کارگاه‌های هنری تابستان اقدام کنند.

کارگاه‌های هنری «تابستان» مدرسه اسلامی هنر برگزار می‌شود

این داستان‌نویس و مدرس نویسندگی خلاق، به رشته‌های آموزشی این فصل از کارگاه‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: تابستان امسال با ۱۲ رشته هنری از قبیل رمان‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، روایت‌نویسی، داستان‌نویسی، کارگردانی، عکاسی، صفحه‌آرایی، نویسندگی خلاق، سوادرسانه، تدوین، طراحی پوستر، کالی‌گرافی پذیرای هنرجویان آقا و خانم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در این، همچون دوره‌های قبل تخفیف‌های ویژه‌ای برای همه علاقه‌مندان در نظر گرفته‌ایم که به عنوان مثال برای طلاب و خانواده‌هایشان ۵۰ درصد تخفیف لحاظ خواهد شد.

مدیر گروه داستان مدرسه اسلامی هنر به نحوه ثبت‌نام در این دوره‌ها پرداخت و یادآور شد: علاقه‎مندان تا ۵ تیر‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مدرسه اسلامی هنر به آدرس https://reg.isoa.ir/ در این کارگاه‌ها ثبت‌نام نمایند. ذکر این نکته لازم است که این دوره برای افراد بالای ۱۷ سال طراحی شده و در پایان مدرک معتبر ارائه خواهد شد.

عزیزی در پایان بیان کرد: دوره‌های آفلاین مدرسه اسلامی هنر مجموعه‌ای ضبط شده از جلسات آنلاین کارگاه‌های برگزار شده در سامانه آموزش مجازی Lms است که در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد.

این کارگاه‌ها در رشته‌های متنوع و با بهترین اساتید ارائه شده و از مزایای آن این است که برای شرکت کنندگان در این دوره‌ها مدرک معتبر صادر خواهد شد.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.