اختصاص ۹ میلیارد تومان برای توسعه خانه موزه‌ها در قم

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: در بودجه سال جاری شهرداری قم، ۹ میلیارد تومان اعتبار برای احداث چند خانه موزه جدید شهدا در نظر گرفته‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص ۹ میلیارد تومان برای توسعه خانه موزه‌ها در قم
شناسه : 53417 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم که با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، اظهار داشت: برای برنامه‌های کنگره شهدا، تورهای گردشگری و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در حوزه فرهنگ ایثار و شهدا، ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به ساماندهی بیت تاریخی امام راحل طی چند سال گذشته، گفت: این ظرفیت تاریخی که تا چند سال گذشته با اقبال اندک مخاطبان همراه بود، با اصلاحات در محوطه‌سازی و برپایی نمایشگاه دائمی و سایر طراحی‌های انجام‌شده، هم‌اکنون به یکی از مراکز گردشگری مذهبی و تاریخی شهر قم تبدیل‌شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم با بیان اینکه خانه موزه شهیدان زین‌الدین به یکی از مراکز مهم گردشگری مذهبی و دینی شهر قم تبدیل است، ادامه داد: به خاطر رغبت زیاد مردم و به‌خصوص نسل جدید از این خانه موزه، امر احداث خانه موزه شهید محسن فخری زاده از شهدای هسته‌ای نیز در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قم قرار دارد.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: اولین فیلم داستانی حوزه ایثار و شهادت با عنوان آخر رفاقت، در خصوص زندگینامه شهید احمد کریمی به ابتکار این سازمان طی سال‌های اخیر انجام‌گرفته است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.